logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳
>مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

واگذاری 3 بنای تاریخی زنجان به بخش خصوصی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه طبق قوانین و مقررات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای کمک به مرمت، حفاظت و بهره‌برداری بناهای تاریخی گفت: حق بهره‌برداری از 3 ...
>مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، گفت: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.
>مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

گندمکاران در سامانه پهنه‌بندی ثبت نام کنند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان جهت تحویل گندم تولیدی سال جدید به مراکز خرید و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم حتما قبل از تحویل در سامانه پهنه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.
>فرماندار ابهر خبر داد:

احداث مجتمع بزرگ تجاری و درمانی در ابهر

فرماندار ابهر گفت: در محوطه حیاط اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر که سالیان سال به صورت مخروبه بود با تغییر کاربری، یک مجتمع بزرگ تجاری و درمانی در ابهر احداث خواهد شد.
>استاندار زنجان:

سرمایه‌گذاری روی مدارس عادی ضروری است

استاندار زنجان گفت: باید نسبت به عدالت آموزشی در استان تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند اما باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری انجام شود.
>دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در راستای احتمال تخلفات کاندیداها هشدار داد:

رد نامزد متخلف انتخابات قبل از امضای اعتبارنامه

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در صورت تخلف کاندیداها؛ تا روزی که بحث تحلیف و اعتبارنامه نامزدها امضا نشده باشد احتمال رد شدن وجود دارد حتی اگر این نامزد رای آورده باشد.
>رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف بيش از 10 ميليارد ريال کالای خارجی و قاچاق

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان در نتيجه اجرای طرح 72 ساعته تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کشف 10 ميلياردی انواع کالای قاچاق از 8 دستگاه خودرو اشاره کرد.
>معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خدابنده خبر داد:

راه‌اندازی 160شعبه اخذ رای برای انتخابات خدابنده

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خدابنده با بیان اینکه ۱۶۰ شعبه در شهرستان خدابنده آراء دور دوم انتخابات مردم را اخذ می‌کند، گفت: ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه به صورت سیار در این شهرستان فعالیت می‌کند.
>مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مطرح کرد:

مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی گامی در جهت مهاجرت معکوس

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان 57 درصد است، گفت: این اقدام عامل مهاجرت معکوس به روستا نیز شده است.
loading...