logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۷۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان:

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است

دهه-کرامت-یادآور-تحول-آفرینی-بانوان-آسمانی-است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است گفت: بانوان آسمانی که این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را عهده‌دار شوند.

وهاب صبحی‌ایالویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است که این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را عهده‌دار بشوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(ع) تقارن دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان بیان کرد: این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

وی مطرح کرد: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

حجت‌الاسلام صبحی افزود: مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت، بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است، مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب(ع) سابقه ندارد.

وی تاکید کرد: دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماهنشان ادامه داد: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

وی عنوان کرد: دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌ها و جمال انسانی است، آنچه خیر و خوبی، رشد و کمال انسانی است در این دهه بوده که راس آن حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع) است قرار دارد.

حجت‌الاسلام صبحی ابراز کرد: سبک زندگی بايد بر اساس آموزه‌های دينی باشد و رزق و روزی انسان را هيچ قدرتی نمی‌تواند بگيرد و روزی انسان توسط خدا مقدر می‌شود.

 وی مطرح کرد: بايد حلال و حرام را تشخيص داده و به تکاليف شرعی عمل کنيم و وجوهات شرعی را بپردازيم تا جامعه اسلامی از شر دشمنان در امان باشد. 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ادامه داد: دهه کرامت،‌ فرصتی مغتنم برای ترويج سبک حيات طيبه اهل بيت(ع) است.

وی بیان کرد: دهه کرامت،‌ دهه ولايت‌پذيری و تجديد عهد با ولايت اثنی‌عشری است و بايد قدردان اين انقلاب بود،‌ چرا که بواسطه اين انقلاب بسياری از مناسبت‌های شيعی و علوی مورد توجه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام صبحی ادامه داد: آنچه در سال‌های قبل از آن مغفول مانده بود و يا به سبب فضای بسته سياسی و فرهنگی رژيم منحوی پهلوی مورد بی‌توجهی و حتی سرکوب قرار گرفته بود به برکت شکل‌گيری انقلاب احيا و تقويت شد.

وی خاطر نشان کرد: لذا در این دهه مبارک شهرستان ماهنشان همچون سراسر کشور برنامه‌های متنوعی در مدارس، پایگاه خواهران و ستاد نماز جمعه در بخش‌های مرکزی و انگوران در نظر گرفته شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان ابراز کرد: 2 برنامه متمرکز یکی در شهر ماهنشان و دیگری در شهر دندی با سخنرانی‌های ائمه محترم جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر