logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۴

ورزشي

راه اندازی لیگ والیبال بخش دختران و پسران در زنجان

دبیر هیأت والیبال استان زنجان با بیان اینکه سال جاری برای اولین بار لیگ والیبال راه اندازی می‌شود گفت: راه اندازی لیگ والیبال استان در رده‌های پایه در دو بخش نوجوانان و جوانان، «دختران و پسران» برگزار می‌شود.

بازی‌های بومی محلی در استان زنجان مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد

مدیر‌کل ورزش جوانان استان زنجان با بیان اینکه بازی‌های بومی محلی را باید پرورش دهیم گفت: یکی از هدف گذاری‌هایی که در سال جاری و سال آینده نسبت به آن باید توجه شود بازی‌های بومی محلی است.

کسب مقام قهرمانی توسط والیبالیست‌های ابهری در مسابقات استانی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در مسابقات قهرمانی استان زنجان دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه اول شهرستان ابهر توانستند مقام اول را کسب کنند.

وحدت عامل پیروزی در برابر دشمنان است

در وصیتنامه شهید اسرافیل تقیلو آمده است: «شما امت همیشه در صحنه و شهید پرور حزب الله را توصیه و سفارش می‌کنم به تقوی و دوری از گناه توجه کرده و در برابر دشمن وحدت داشته باشید».

آماده سازی نخستین زمین مینی گلف در زنجان

رئیس هیأت گلف استان زنجان با بیان اینکه اولین زمین مینی گلف در استان زنجان در حال آماده سازی است گفت: زمین مینی گلف داخل سالن در ورزشگاه انقلاب ساخته می‌شود.

بانوان نابینا و کم بینا زنجانی صاحب مدال شدند

رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با بیان اینکه سال جاری در بخش بانوان موفق به کسب مدال شدیم گفت: خوشبختانه بانوان شناگر نابینا و کم بینا استان زنجان موفق به کسب مدال طلا شده و افتخار آفریدند.