logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۷۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

گندمکاران در سامانه پهنه‌بندی ثبت نام کنند

گندمکاران-در-سامانه-پهنه‌بندی-ثبت-نام-کنند
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان جهت تحویل گندم تولیدی سال جدید به مراکز خرید و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم حتما قبل از تحویل در سامانه پهنه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، ولی‌اله زمانی اظهار داشت: خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که مشخصات خود را در سامانه پهنه‌بندی ثبت کرده‌اند مجاز بوده و به همین منظور کشاورزان با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی منطقه خود نسبت به بروزرسانی و ثبت اطلاعات زمین و سقف فروش محصول تحویلی خود در سامانه اقدام کرده و از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: کشاورزان با مراجعه به بانک کشاورزی محل خود نسبت به رفع مسدودی و یا اصلاح وضعیت حساب خود از غیر فعال به فعال جهت واریز وجوه گندم اقدام کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: گندم‌های تحویلی کشاورزان حتما باید محصول تولیدی سال زراعی 1402 – 1403 بوده و از اختلاط با گندم‌های کهنه جدا خودداری شود.

وی گفت: کشاورزان در زمان تحویل گندم و دریافت رسید خرید حتماً اطلاعات خود را اعم از نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره حساب چک کرده و در صورت مغایرت به مرکز خرید اعلام و نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. 

لازم به توضیح است طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم 17 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : روح الله عباسی ] [ ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ]
سلام وعرض ادب واحترام آقاماچندسال پیش زمین هامونو جی پی اس زدیم جهادکشاورزی اونوقبول نکردتاکودشیمیای بهمون بده مجبورشدیم آزادبخریم
فرم ارسال نظر