logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۷۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
گلایه مردم ماهنشان از شیفت‌بندی نامناسب نانوایی‌ها؛

نانوایی‌های ماهنشان در شیفت بعد از ظهر تعطیل است

نانوایی‌های-ماهنشان-در-شیفت-بعد-از-ظهر-تعطیل-است
در شهرستان ماهنشان بیش از ۱۰ نانوایی پخت نان فعال هستند که نبود حتی یک نانوایی فعال در شیفت بعد ازظهر برخی از اقشار از جمله کارمندان و معلمان را در خرید این جز جدا نشدنی سفره‌های ایرانی با مشکل رو به رو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» نان به عنوان مهم‌ترین بخش سبد غذایی و جزء همیشگی و جدا نشدنی سفره‌های ایرانی است که همه ما در طول هفته و شاید روزانه در سبد خرید خود این خوراکی سالم و خوشمزه را داشته باشیم، وجود همیشگی نان بر سر سفره‌های ایرانیان نشان از اهمیت در میان مواد غذایی دارد.

بیشتر بخوانید

در گذشته نان به صورت سنتی و در شهرستان ماهنشان نان در تنور‌‌های سنتی و در منازل طبخ می‌شد ولی با گذشت زمان و پیشرفت علم، صنعت نانوایی هم دچار تغییر و تحولات فراوانی شد به طوری که اکنون نانوایی‌ها به پیشرفته‌ترین تجهیزات و بدون دخالت دست در فعالیت هستند.

شهرستان ماهنشان در سطح شهر بیش از ۱۰ واحد نانوایی نان  لواش و ۴ واحد بربری و یک واحد سنگکی وجود دارد که پاسخگوی مردم شهر است ولی تنها مشکلی که در این زمینه مشکل‌ساز شده این است که همه نانوایی‌های نان لواش در شیفت صبح فعالیت دارند و مردمی که بعد از ظهر اقدام به خرید نان کنند با مشکل مواجه می‌شوند و به دلیل نبود نان تازه اقدام به خرید نان از فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها می‌کنند و همچنین این شرایط موجب اذهام مردم در نانوایی‌ها شده است.

یکی از اهالی شهرستان ماهنشان در گفتگو با موج رسا گفت: من کارمند هستم و تا ساعت ۲ در محیط کار مشغول هستم و بعد از آن نیز نانوایی‌ها تعطیل هستند، به ناچار برای تهیه نان از مغازه‌ها اقدام می‌کنم که گاها با نان بی‌کیفیت و مانده مواجه می‌شویم.

یکی دیگر از اهالی شهرستان ماهنشان گفت: گاها پیش می‌آید که بعد از ظهر نیاز ضروری به نان پیش می‌آید ولی متاسفانه نانوایی فعال در شیفت بعد از ظهر وجود ندارد و این مورد برای قشر کارمند و کارگر و افرادی که شیفت صبح سرکار هستند مشکل‌ساز شود.

با توجه به اینکه تعداد نانوایی‌های موجود در سطح شهرستان ماهنشان پاسخگوی نیاز شهروندان است، امید است با شیفت‌بندی مناسب تعدادی از نانوایی‌های شهرستان ماهنشان در شیفت بعد از ظهر فعالیت داشته تا نیاز همه مردم ماهنشان برطرف شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر