logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۷۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف بيش از 10 ميليارد ريال کالای خارجی و قاچاق

کشف-بيش-از-10-ميليارد-ريال-کالای-خارجی-و-قاچاق
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان در نتيجه اجرای طرح 72 ساعته تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کشف 10 ميلياردی انواع کالای قاچاق از 8 دستگاه خودرو اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ حسين بدری رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجرای طرح 72 ساعته تشديد مبارزه با کالای قاچاق با اولويت مقابله با خودرو های شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتي پليسی، حمل کالاهای قاچاق با 5 دستگاه خودرو سواری شوتی و يک دستگاه کاميون، يک دستگاه اتوبوس مسافربری(ناوگان حمل و نقل عمومي) و يک دستگاه وانت نيسان برای ماموران محرز و رسيدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادی در استان زنجان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مامورين پس از هماهنگی قضايی حين کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رويت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ايست متوقف که در بازرسی از اين خودروها در مجموع مقدار ۲ هزار ليتر سوخت گازوئيل عرضه خارج از شبکه، 2 هزار و 300 کيلوگرم مرغ کشتار شده و آلايش مرغ فاقد مجوز دامپزشکي، 864 عدد انواع لوازم آرايشی و بهداشتی خارجی، 3180 قوطی نوشيدنی انرژی زا، 82 کيلوگرم شکلات خارجی، 1025 بسته انواع بيسکويت خارجی، 18 دستگاه(پنج تيکه) چای ساز خارجی، 195 کيلوگرم پوشاک کارکرده(تاناکورا )خارجی و قاچاق کشف گرديد.

اين مقام انتظامی عنوان داشت: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را بيش از 10 ميليارد ريال برآورد کردند که در اين خصوص 8 نفر متهم دستگير شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضايی معرفی شدند.

بدری با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجرای طرح‌های عملياتي مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکارسی با پليس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرايم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری 096300 و يا مرکز فوريت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر