logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۷۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در پاسخ به انتقادات مردمی انجام شد؛

استفاده از روش آسفالت‌ریزی توپکا در جاده مرشون ابهر

استفاده-از-روش-آسفالت‌ریزی-توپکا-در-جاده-مرشون-ابهر
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: از آسفالت توپکا(رویه) در جاده ابهر به مرشون استفاده شده است.

علی‌اصغر عطوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: آسفالتی که در جاده مرشون استفاده شده، آسفالت رگلاژی (کف‌سازی) پروژه‌ بوده انجام می شود که بعد از پایان کار آسفالت توپکا (رویه) استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سال گذشته ۵ کیلومتر اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور ابهر_مرشون انجام شد و امسال نیز با تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی، ۸ کیلومتر از این محور آغاز شد.

عطوفی با بیان اینکه این‌ جاده از نظر آسفالت وضعیت مناسبی نداشته و ساماندهی آن به عنوان یک‌ مسیر گردشگری و ارتباطی از مطالبات مردم بود، متذکر شد: با توجه به اینکه جاده مذکور موقعیت استراتژیک ویژه‌ای دارد، از فرمانداری شهرستان ابهر نیز بابت پیگیری برای پروژه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: یکی از شاخص‌های توسعه هر منطقه را صنعت توریسم و گردشگری عنوان کرد و ادامه داد: به همین منظور توجه به زیرساخت‌های جذب گردشگر به خصوص راه‌های مواصلاتی، مجتمع‌های خدماتی- رفاهی و اقامت‌گاه‌ها نقش مهمی را در رونق گردشگری ایفا می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جاده ابهر به شمال پل ارتباطی استان زنجان به گیلان است که در این مسیر آبشار روستاهای مرشون و کوله‌خانه وجود داشته و از جاذبه‌های طبیعی زیبا و گردشگری ابهر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر