logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰
>فیلم؛

بیمه رایگان مادران دارای ۳ فرزند توسط دولت

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: مادران دارای سه فرزند غیر شاغل، ساکن در مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش رایگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان قرار می‌گیرند و حق بیمه آنها ...
>بررسی اقدامات قانونی در چهارچوب بین‌المللی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی در میزگرد موج‌رسا:

پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی نشانه اقتدار ایران است

جمهوری اسلامی در یک حرکت حساب شده به رژیم صهیونیستی بار دیگر خطوط قرمز ملت و نظام که همان حیثیت، اقتدار و امنیت ملی است را یادآوری کرد.
>نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

افکار شهید مطهری الگوی تمام رهجویان است

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری الگوی جامعه بوده و افکار و عقاید ایشان روشنگر راه تمام رهجویان است.
>مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

تحصیل ۲۲۷ هزار و ۳۴۵ دانش‌آموز در مدارس استان زنجان

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از تحصیل ۲۲۷ هزار و ۳۴۵ دانش‌آموز در مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: 14 هزار و ۵۹۵ همکار فرهنگی نیز در زمینه تعلیم و تربیت استان مشارکت دارند.
>مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است، گفت:‌ این مولفه‌ها در هر جا که پای کار آمده قدرت‌آفرین بوده است.
>مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد:

بهره‌مندی ۲ میلیون نفر از مادران روستایی از بیمه رایگان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه قبل از دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی در طول ۲۶ سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده داشت گفت: بیش از ۲ میلیون نفر از مادران عشایری و روستایی ...
>مطالباتی که سالهاست بر زمین مانده است؛

گلایه روستاییان قمچ‌آباد ابهر از ضعف اینترنت

مشکلات عدم آنتن‌دهی گوشی‌های موبایل و نبود اینترنت داستانی تکراری در برخی از روستاها بوده و این بار آنتن‌دهی ضعیف اینترنت در روستای قمچ‌آباد ابهر گلایه‌مندی روستاییان را به همراه داشته است.
>مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

بیش از یک میلیون روستایی بیمه شدند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: جذب بیمه شده جدید در این صندوق از مهم‌ترین اقدامات انجام شده طی فعالیت دولت سیزدهم است که در این مدت یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید به عضویت این صندوق ...
loading...