logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۷۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است

سپاه-بر-پایه-اعتقاد،-عقیده-و-دین-بنا-شده-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است، گفت:‌ این مولفه‌ها در هر جا که پای کار آمده قدرت‌آفرین بوده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، همایش حکمت مطهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در این مراسم ضمن تبریک این هفته و فرا رسیدن روز معلم با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است، اظهار کرد: این مولفه‌ها در هرجا پای کار آمده قدرت‌آفرین شده و افرادی نظیر شهید حججی، سردار سلیمانی را تربیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی خدمات‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: چرا که بسیج یک تفکر و فرهنگ بوده و بر پایه عقیده فعالیت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در ادامه با اشاره به وظایف حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: رواج معارف انقلابی و دینی، تعمیق معرفت و بصیرت در سپاه و حمایت و کمک به سایر مجموعه‌ها نمونه‌ای از وظایف این حوزه است.

وی با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی برگزار کرد، افزود: تمامی این اقدامات با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران و روحانیون محقق شد.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست،دیادآور شد: امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر