logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۷۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

بیش از یک میلیون روستایی بیمه شدند

بیش-از-یک-میلیون-روستایی-بیمه-شدند
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: جذب بیمه شده جدید در این صندوق از مهم‌ترین اقدامات انجام شده طی فعالیت دولت سیزدهم است که در این مدت یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید به عضویت این صندوق درآمدند که معادل ۹۰ درصد عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، بیت‌اله برقراری امروز در دیدار با استاندار زنجان اظهار داشت: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بیمه شده داشت ولی در این دولت تاکنون یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بیمه‌های فراگیر نقش مهمی در فراهم کردن زمینه‌های لازم برای رفاه شهروندان است، اظهار کرد: در این حوزه با شتاب بیشتری در حال حرکت هستیم‌.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تحقق اجتماعی گسترش شرایط بیمه‌ای است، با گسترش این بخش ما می‌توانیم در این حوزه به تحقق عدالت اجتماعی نزدیک شویم و این درحالی است که با استقرار دولت مردمی سیزدهم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.

وی با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت مردمی اقدامات قابل توجهی انجام شده که نیاز به تبیین دارد، تصریح کرد: ایجاد یک میلیون شغل در سال بر اساس مستندات و طرح کالا برگ الکترونیکی از جمله این اقدامات شاخص است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر