logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۷۱۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامى شهرستان ابهر خبر داد:

دستگيری 10 سارق در طرح زاجرات ابهر

دستگيری-10-سارق-در-طرح-زاجرات-ابهر-
فرمانده انتظامى شهرستان ابهر از اجرای طرح زاجرات و دستگيری 10 نفر سارق با کشف 28 فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس، هادی نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در تشريح اين خبر گفت: به منظور مبارزه با سرقت، دستگيری سارقان و کشف سرقت‌ها با تشکيل اکيپی مجرب از ماموران پليس آگاهی و کلانتری‌های پنجگانه، ضمن انجام گشت‌زنی‌های هدفمند، طرح زاجرات در سطح شهرستان ابهر، به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضايی، در اجرای اين طرح 10 سارق  سابقه‌دار شناسايی و دستگير و ضمن اعتراف به 28 فقره سرقت شامل اماکن خصوصی، کابل برق هوايی، محتويات داخل خودرو و موتورسيکلت کشف شد.

نوروزی در پايان با اشاره به بر خورد با 2 فقره از صنوف متخلف و دستگيری يک نفر محکوم متواری و 28 نفر معتاد متجاهر و 8 نفر مالخر از تحويل متهمان به مرجع قضايی خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير قانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به مرکز فوريت‌‌های پليسی اعلام تا نسبت به دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر