logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۶۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

قدرت‌های پوچ در منطقه با کمک سپاه ذلیل شده است

قدرت‌های-پوچ-در-منطقه-با-کمک-سپاه-ذلیل-شده-است-
دفاع از ارزش‌های انقلاب مهمترین رکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و آرامش امروز در کشور و منطقه را مدیون خون شهدا و سپاه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مهمترین وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس آن پاسداری از ارزش‌های انقلاب بوده است و سپاه این رکن اصلی در سرلوحه خود قرار داد.

بیشتر بخوانید

زمانی که احساس شود انقلاب اسلامی در خطر است و نیاز به پاسداری دارد وارد عرصه می‌شود که در این راستا امنیت مرزهای کشور از همه مهمتر است که بر عهده سپاه غیور انقلاب اسلامی است و دفاع از آن جزو ارکان اصلی اقدامات سپاه است.

سپاه در ایجاد امنیت در مرزهای کشور نقش مهمی را دارد به طوری که اگر سپاه نبود امنیتی در کشور و مرزهای آن وجود نداشت.

حوزه‌های که حضور پر رنگ سپاه احساس می‌شود در وقوع بلایای طبیعی و غیر طبیعی است که سپاه با دخل و تصرف در امور، کمک و یاری رسان به مردم و از بین بردن موانع آرامش را به آنها هدیه می‌دهد و در واقع آرامش امروز در مرزهای کشور را مدیون اقتدار سپاه هستیم.

پیشینه سپاه از زمان انقلاب است که به دستور بنیانگذار انقلاب تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد و همه نیروهای این نهاد افراد با تجربه و مخلصی هستند که در دوران دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند.

سپاه با دفاع از ارزش‌های اسلامی حراست از تمامیت ارضی ایران مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است و شهید سردار سلیمانی نیز یکی از اعضای مخلص سپاه بود که در راه دفاع از آرزش‌های اسلامی پیام رهبر خود را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سپاه در برابر کسی که بخواهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از خون هزاران شهید آبیاری شده است کوچکترین بی احترامی داشته باشد مقابله می‌کند و به خاطر همین مسائل مردم ایران سپاه را دوست دارند و قدرت‌های پوچ در منطقه با کمک سپاه ذلیل شده‌اند.

سپاه با خنثی کردن فتنه‌های داخل و خارج باعث آرامش در منطقه شده است و داعش به دست قدرتمند سپاه و حاج قاسم سلیمانی منهدم شد و اگر سپاه نبود آرامش، اقتدار عزت معنی نداشت.

 

حسین محمدی/مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر