logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۶۹۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

عملیات وعده صادق برای رژیم صهیونسیتی تنبیهی از سوی سپاه بود

عملیات-وعده-صادق-برای-رژیم-صهیونسیتی-تنبیهی-از-سوی-سپاه-بود
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: سپاه پاسداران با اجرای عملیات وعده صادق اقتدار رژیم صهیونسیتی را درهم آمیخت.

احمد آقامیرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: امنیت ملی پایدار از حیاتی‌ترین مسائل کشور بوده که توسط نیروهای مسلح کشور قابل تأمین و حفظ است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر امنیت ملی در شرایط حاکم بر مملکت و منطقه، وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه پاسداران است. 

آقامیرزایی تصریح کرد: در چند سال اخیر به دنبال ناامنی‌های موجود در خاورمیانه و با افزایش حضور نظامی ایران به منظور برقراری ثبات، سناریوها و عملیات روانی مختلفی توسط ایالات متحده آمریکا در کشور  به اجرا درآمد که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مسئولان با شکست روبرو شد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق با اقتدار کامل صورت پذیرفت که از جهات مختلف مهم است، اظهار داشت: یکی از دلایل اهمیت این موضوع این است که رژیم صهیونیستی یک رژیم خودخوانده‌ای است که خودش را به عنوان یک رژیم اتمی می‌خواند. این عملیات به این دلیل  علیه رژیم غاصب صهیونیستی صورت پذیرفت که دارای بمب اتم است و به گفته خود دارای گنبد آهنین است .

آقامیرزایی خاطرنشان کرد: گنبد آهنین که یک سامانه  دفاع هوایی کوتاه‌برد است و راکت‌ها و گلوله‌هایی که پرتاب می‌شود را از فاصله ی ۴ تا ۷۰ کیلومتر مورد هدف قرار می دهد. در این عملیاتی عظیم، لطف خدا وند شامل عزیزانی بوده که این عملیات را رقم زدند و این عملیات تنبیهی از سوی سپاه پاسداران بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر