logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۷۱۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان خبر داد:

تخریب جاده مرصع زنجان به دلیل تردد ماشین‌های سنگین

تخریب-جاده-مرصع-زنجان-به-دلیل-تردد-ماشین‌های-سنگین-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان دلیل ۸۰ درصد خرابی جاده روستای مرصع را تردد وسایل نقلیه سنگین معادن عنوان کرد و گفت: معادن منطقه باید نسبت به احداث جاده اختصاصی برای تردد خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مهدی احمدی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان در پاسخ به سوال شهروندی در خصوص آسفالت راه روستایی مرصع عنوان کرد: ۸۰ درصد بار ترافیکی و خرابی جاده مرصع، عبور وسایل نقلیه سنگین معادن است که بر این اساس معادن منطقه باید نسبت به احداث جاده اختصاصی برای تردد خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

وی از پیگیری نماینده محترم مجلس شهرستان زنجان نسبت به پیگیری تهیه اعتبار عملیات اجرایی ۸ کیلومتر جاده مذکور توسط شرکت ایمیدرو خبر داد و افزود: در صورت تامین هزینه‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان نسبت به بازسازی این محور به عنوان یکی از اولویت‌ها اقدام خواهد کرد.

احمدی به دیگر اقدامات صورت گرفته در این محور اشاره کرد و افزود: همه ساله در این محور اقداماتی چون تیغ‌زنی جهت رفاه حال اهالی روستا صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر