logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۲۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ولی نعمت در قول و عمل!

ولی-نعمت-در-قول-و-عمل!
روز‌های گذشته تصویری نا شایست از مراسم آغاز سال تحصیلی که جلوه‌ای از تفریق میان مقام مسئول و قشر دانش‌آموز در یکی از مدارس شهرستانی استان در صفحه شخصی مسئول محترم منتشر شده بود به سرعت در فضای مجازی پیچید و واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در اولین روز آغاز سال تحصیلی در مراسمی که با حضور برخی مسئولان شهرستانی در یکی از مدارس  استان برگزار شد،  تصویری در صفحه شخصی نماینده ای منتشر شد که مسئولان بر روی صندلی نشسته و دانش‌آموزان مدرسه برکف حیاط مدرسه نشسته‌اند.

بیشتر بخوانید

شاید این برنامه مدت زمان زیادی طول نکشیده و شاید در حد چند دقیقه کوتاه بود اما اگر فرض بگیریم برنامه کوتاه هم بوده باشد از همان ابتدا در حد همان چند دقیقه کوتاه، دانش‌آموزان متحمل دیکته تفریق میان مردم و مسئول شده‌اند.

در نگاه اول شاید تصویر گویای مراسم عادی همچون سایر مراسم‌های بازگشایی در  مدارس باشد که جلوه‌گر سال‌ها درس و آموزه‌های مکتوب کتب درسی خواهد بود اما یقینا در شرایطی که همه خناسان و دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی در صدد القای شکاف و ناکارآمدی و نا امیدی مردم از نظام و مسئولان هستند، این مراسم را که با حضور مسئولانی برگزار شد، خاص‌تر کرده است.

با مراجعه به تأکیدات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به راحتی می‌توان به جایگاه رفیع مردم را در نظام مردم سالاری دینی  پی برد و در سیره عملی این بزرگواران در مقاطع مختلف مشاهده کرد؛ که  مردم  را «ولی نعمت» در قول و عمل می دانستند و دغدغه  مداوم داشتند. اما چه شد که برخی مسئولان ترجیح دادند ...؟

با این حال باید خطاب به مسولان گفت: پرسشی که در ذهن دانش‌آموزان طالب دانش و ادب تداعی شده؛ این است که آیا شما و مسئولان نمی‌توانستید همگام با دانش‌آموزان بر زمین نشسته؛ فضای اخلاقی و اقدام آموزنده همچون آن امام جمعه بهمئی در مدرسه دخترانه را رقم بزنید!

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : سرباز ] [ ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ]
سلام لطفا این مقایسه رفتار آقای نماینده رو به خودشون هم منعکس کنید و بخواهید که از دانش آموزان دلجویی کنند. شاید مورد قبول خدا افتاد وگرنه که باید در محضر الهی جوابگو باشند
فرم ارسال نظر