logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۶۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان مطرح کرد:

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان

پیش‌بینی-تمهیدات-لازم-برای-برگزاری-دور-دوم-انتخابات-در-زنجان
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در دو حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده برای راهیابی دو نماینده دیگر از استان به مجلس دوازدهم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات افراد شرکت کننده در مرحله اول باید در همان حوزه انتخابیه که رای داده‌اند، ‌شرکت کنند و رای دهند و افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده‌اند، می‌توانند در هریک از حوزه‌های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همه شرایط در این دو حوزه برای فرایند رای‌گیری مهیا است تاکید کرد: انتخابات در این دو حوزه، همانند دور قبل نیمه‌الکترونیکی خواهد بود و تغییری در تعداد و محل شعب نخواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: هیأت استانی بررسی تبلیغات نیز فعالیت خود را در جهت رصد فعالیت‌های انتخاباتی و همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت برخورداری نامزدها از فرصت برابر استفاده از امکانات تبلیغی بویژه تهیه و پخش فیلم‌های تبلیغاتی و برنامه‌های مناظره نامزدها از شبکه استانی اشراق آغاز کرده است.

گفتنی است؛ دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر