logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۶۸۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان در گفتگو با موج‌رسا:

قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد

قدرت-بازدارندگی-ایران-به-دنیا-ثابت-شد-
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه کشورهای غربی از هر جهت حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی بودند و هستند و در جنایات آنها شریک هستند، گفت: قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا علی اکبری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه رژیم متجاوز صهیونیستی به کنسولگری ایران حمله کرد و در واقع این حمله به خاک ایران بود و جنگ علنی را با ایران شروع کرد اظهار کرد: بعد این اتفاق مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما جواب پشيمان کننده به آنها خواهیم داد و در نماز عید سعید فطر در خطبه‌های خود بیان داشتند؛ رژیم صهیونیست باید تنبیه شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه جواب ایران نسبت به این اقدام و بنا به دستور رهبری، اظهار نظرهای سران لشکری و کشوری، سیاسی و دیپلماتی کشور حتمی و قطعی بود ابراز کرد: زمان حمله و طریقه حمله و از چه مکان و زمان همگی در ابهام بود و بعد از گذشت ده روز رژیم صهیونیستی زجرکش شد و سربازان نظام و رهبری با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب جواب دندان شکنی را به این رژیم دادند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه حمله به رژیم صهیونیستی باید انجام می‌گرفت به خاطر اینکه کشور معادله بازدارندگی خود را تثبیت کند و حق قطعی کشور بود که باید اقدام می‌شد و شد و در واقع در این اقدام مقتدرانه قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد تصریح کرد: در این مورد نیاز است شفاف سازی صورت گیرد و چند مسئله بیان شود اولا اقدام کشور پاسخ بود نه حمله که باید به آن توجه شود و کاملا بر اساس اصل دفاع مشروعه بود و مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل انجام شد.

حجت‌الاسلام علی اکبری گفت: دومین موضوع اینکه این انتقام نبود بلکه دفاع مشروع است و بر اساس اصل تناسب و ضرورت صورت گرفته و صرفا اهداف نظامی هدف قرار گرفته شده و مکان‌هایی مانند بيمارستان‌ها، مردم در صف غدا، کلیسا و مسجد و...مورد هدف قرار داده نشده است.

وی تاکید کرد: صرفا اهداف نظامی مد نطر بود چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگر هواپیمایی بخواهد در کشور ما عملیات انجام دهند مکانی برای فرود نخواهد داشت. 

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: اقدام ایران یک سیلی برای حامیان رژیم صهیونیست بود حامیانی که در خواب غفلت هستند امید است از این خواب غفلت بیدار شوند و دست از حمایت این رژیم بی‌ریشه بردارند و در جنایات این رژیم سهیم نباشند و بحث جنگ در غزه خاتمه یابد.

حجت‌الاسلام علی اکبری ابراز کرد: کشور ایران پایان دهنده جنگ بود نه شروع کننده آن که شروع کننده جنگ رژیم صهیونیستی بود که این رژیم از کار خود پشیمان شد و قدرت بازدارندگی کشورمان ایران به جهان ثابت شد و جهان قدرت نظامی کشورمان را شاهد بود و قرار نبود رژیم صهیونیست بزند و فرار کند کنسولگری ایران در سوریه را هدف قرار داد و باید جواب کشورمان را نسبت به این حمله دریافت می‌کرد که اقدام انجام شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر