logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۱۴۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فیلم؛

یوم العباس وعده‌گاهی برای تجمع همه عاشقان اباعبدالله(ع) است

یوم-العباس-وعده‌گاهی-برای-تجمع-همه-عاشقان-اباعبدالله(ع)-است
یوم العباس به وعده‌گاهی برای تجمع همه عاشقان اباعبدالله (ع) در دسته عزاداری حسینیه اعظم تبدیل‌شده و این شهر به احترام علمدار کربلا تمام‌قد ایستادند.

به گزارش موج رسا; اینجا زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی و جلوه‌ای از شکوه تجمع ارادتمندان به اهل بیت (ع) است، اینجا شکوه حضور عزاداران اباعبدالله به نمایش در می‌آید و جهانیان را مبهوت و سرگردان به عشق بی انتهای اباعبدالله (ع) می‌کند تا جهان بار دیگر شاهد شیفتگی و دلدادگی مردم در دسته حسینیه اعظم زنجان باشد.

بیشتر بخوانید

اینجا همه گوشه گوشه‌اش بوی محرم گرفته و همه جا طنین "یا عباس" و نوای سوزناک "ای شمع حرمخانه قربانین اولوم عباس" بگوش می‌رسد نوایی که آشنا برای کشور ایران و جهان است.

در هشتم محرم، زنجان وسعتی به تمام  جهان پیدا می‌کند جمعیتی وصف ناپذیر از عزاداران امام حسین (ع) که می‌توان اوج اتحاد، عشق، ارادت، عزت، اقتدار و شکوه شیعه را در انسجام و وحدت در اجتماع میلیونی مردم در دسته شکوهمند حسینه اعظم زنجان مشاهده نمود و با افتخار گفت اینجا شهر زنجان دیار غواصان دریادل است اینجا در ایام محرم بوی حسینی می‌گرد کجایید دلدادگان حسین (ع) بیایید و تماشای این عشق بی همتا به اهل بیت و خاندان نبوی باشید.

هشتم محرم نه یک روز بلکه فرصتی است برای نمایش دریایی از دلدادگی و اخلاص به خط سرخ شهادت و ولایت، آری اینجا زنجان است شهری به وسعت تمام جهان چرا که از گوشه گوشه جهان در این میعادگاه حضور دارند حضوری پر از عشق برای حضرت عشق که در نوع خود بی نظیر است.

اینجا تجمع برای امام حسین (ع) است تجمعی که صاحب اصلی آن امام عصر (عج) و نائب امام عصر خامنه‌ای کبیر است اینجا هر کس حرفی نگفته در دل دارد که به حضرت دوست با واسطه ابا عبدالله (ع) زده می‌شود و چه نیت‌هایی غیر ممکن که ممکن شده و چه بیمارهایی به عشق و نظر سیدالشهدا (ع) شفا یافته‌اند آری به وضوح می‌توان گفت: کسی که برای برآورده شدن حاجتی به اباعبدالله (ع) متوسل شود بی نتیجه بر نمی‌گردد.

امام حسین (ع)، یارانش با بدنی پاره پاره زیر سم‌های اسب دژخیمان ماندند تا عزت، شرف، اقتدار، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی پایمال نشود.

میهمانان شهر من هرکسی برای عشقی و به طلب حاجتی آمده یکی آمده برای تشکر از کرامت آقا امام حسین(ع) یکی آمده غم خود را تنها و تنها در انبوه اشکهای عاشقانه اش برای غم شهیدان صحرای کربلا جستجو کند.

عاشقان امام حسین(ع) آنان که توانسته اند، آمده‌اند و آنان که نتوانسته در حسرت حضور در این اجتماع بزرگ و باشکوه لحظه شماری می‌کنند، حاشیه خیابان‌ها مسیر دسته عزداری حسینیه مملو از انبوه مسافرانی است که از شهرها و روستاهای اطراف و بسیاری از استان‌های دور و نزدیک به پایتخت شور و شعور حسینی آمده‌اند تا در جمع عاشقان حسین (ع) حضور یابند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر