logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۶۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده:

سپاه پاسداران در خنثی‌سازی فتنه‌ها نقش ویژه‌ای دارد

سپاه-پاسداران-در-خنثی‌سازی-فتنه‌ها-نقش-ویژه‌ای-دارد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با بیان اینکه نقش سپاه در خنثی‌سازی فتنه‌ها با بصیرت و رهنمودهای رهبری و هم چنین در دفع داعش ویژه است، گفت: قدرت بازدارندگی سپاه، دارای حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام محمدباقر ذوالقدری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده با اشاره به سالروز تشکیل سپاه گفت: به دستور امام(ره) در ۲ اردیبهشت سال ۵۸ نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد و ما در این نهاد ۴ نکته و مقدمه سپاه پاسداری انقلاب اسلامی را می‌بینیم،

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در اصل ۱۵۰ قانون اساسی، نگهبانی و پاسداری بر عهده سپاه و بسیج است و این سپاه است که همیشه ثابت قدم بوده و هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده اضافه کرد: سپاه پاسداران با افتخار راه خود را ادامه می دهد و در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ دارد و چون ولایت پذیری در وجود سپاه است روز به روز پیروزمندانه می‌شود.

حجت‌الاسلام ذوالقدری در ادامه گفت: در همه حوزه‌ها به خصوص در جنگ نرم، عملکرد سپاه درخشان است و این موجب شده که این نهاد مقدس مورد هجمه همه‌جانبه دشمنان واقع شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده افزود: به فرموده امام راحل «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و این جمله نشان از اهمیت و نقش و جایگاه مهم سپاه دارد.

وی خاطرنشان کرد: نقش سپاه در خنثی سازی فتنه‌ها با بصیرت و رهنمودهای رهبری و هم چنین در دفع داعش ویژه بوده و قدرت بازدارندگی سپاه، دارای حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام ذوالقدری در پایان ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای غزه و اخیرا شهدای ساختمان کنسولگری و سرداران شهید، بیان داشت: همه ما به شهدا مدیون هستیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر