logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۷۹۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه استان زنجان:

سپاه در خط مقدم جنگ نرم و سخت از انقلاب پاسداری می‌کند/ دشمن بدنبال زیر سوال بردن دستاوردهای 40 ساله انقلاب است

سپاه-در-خط-مقدم-جنگ-نرم-و-سخت-از-انقلاب-پاسداری-می‌کند-دشمن-بدنبال-زیر-سوال-بردن-دستاوردهای-40-ساله-انقلاب-است

جانشین سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: سپاه در خط مقدم جنگ نرم و سخت از انقلاب پاسداری می‌کند.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی در حاشیه بازدید رسانه‌ها از پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه در جنگ سخت٬ جنگ نیمه سخت و هم در نرم علیه دشمنان ماموریت دارد اظهار کرد: سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و فعالیتهای سپاه در این خصوص قبل و بعد از جنگ آغاز شده است.

وی عنوان کرد: سپاه امروز در عرصه‌های مختلف به منظور کمک به دولت فعالیت می‌کند و فعالیت هایی زیادی در زمینه روشنگری مردم و فضاهایی که توسط معاندان نظام ایجاد شده اقدام می‌کند.

جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه دشمنان همواره در صدد توطئه چینی علیه نظام و انقلاب است بیان کرد: در برابر نقشه‌هایی و فضا‌سازیهایی که توسط دشمن ایجاد می‌شود باید اقدامات روشنگری انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب می خواهند اقدامات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب را زیر سوال ببرند و در صدد هستند حکومت اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند که در این خصوص روشنگری برای مردم انجام شده و اهداف شوم دشمنان برای مردم تبیین می‌شود.

طهماسبی عنوان کرد: همچنان با همان شور و شوق برای پیشبرد انقلاب در صحنه هستیم در حال حاضر با همان شوری که در اوایل انقلاب برای آبادانی در مناطق مختلف فعالیت می‌شد در روستاها و مناطق محروم فعالیت داریم.

وی عنوان کرد: امروز ما با برنامه هایی که داریم میخواهیم بگوییم که همچنان نظام به مناطق محروم توجه دارد.

جانشین سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه در مسئولیت سیاسی هیچ دخالتی نداریم ولی مردم را برای حضور در صحنه‌های مختلف مانند حضور حداکثری مردم در انتخابات و حضور در راهپیمایی‌ها و در عرصه‌های مختلف تشویق می‌کنیم چرا که مردم هستند انقلاب را حفظ می‌کنند و تا به امروز نیز حفظ کردند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر