logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۶۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان:

سپاه پاسداران مشت کوبنده‌ای بر دهان رژیم صهیونیستی‌ زد

سپاه-پاسداران-مشت-کوبنده‌ای-بر-دهان-رژیم-صهیونیستی‌-زد
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان ضمن تبریک اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران با «عملیات وعده صادق» که بازتاب بسیار خوبی داشت و مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی غاصب زدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمدعلی بیرانوند امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق بازتاب خوبی داشت و توانست مشتی محکم بر دهان رژیم غاصب صهیونیستی بزند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله تهدیدهای احتمالی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته و توانایی مقابله با هر تهدیدی را دارد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در اوایل انقلاب یکسری از عناصر خودفروخته به دنبال این بودند که انقلاب اسلامی یگان مسلح قوی نداشته باشند و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را بکار گرفتند.

وی ادامه داد: این بدخواهان نظام و انقلاب تمام تلاش‌های خود را بکار گرفتند و به بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف و ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده و خواستار تضعیف و منحل شدن ارتش نیز بودند.

بیرانوند با بیان اینکه در همان ابتدای انقلاب ارتشیان به خدمت امام خمینی(ره) رسیده و در این زمینه مشاوره گرفتند گفت: پس از این اتفاق امام راحل از ارتش دفاع کرد و با تدبیر و اقدامات حکیمانه خود در ۲۶ فروردین سال 1358 حمایت خود را از ارتش و فرزندان این مرز و بوم اعلام کردند.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ شهید همیشه سرافراز تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در دوران دفاع مقدس رشادت‌هایی زیادی داشتند، گفت: ارتش پس از جنگ نیز در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها در کنار مردم بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان با اشاره به اینکه ارتش در تمامی حوادث حضور پررنگی داشته است عنوان کرد: در زلزله و کمک‌رسانی به آسیب دیدگان، حضور و امداد رسانی در زلزله بم و سیل خوزستان و فارس و ... از جمله اقدامات ارتش است.

وی در ادامه همچنین با اشاره به ارائه خدمات توسط ارتش در دوران شیوع سراسری بیماری کرونا نیز گفت: برپایی بیمارستان‌های صحرایی و کمک به مردم در زمان همه‌گیری کرونا در کشور از دیگر اقدامات همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

بیرانوند با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان زنجان تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، سرکشی از جانبازان، برگزاری محفل انس با قرآن، ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان ارتش، توزیع اقلام معیشتی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت روز ارتش برگزار خواهد شد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی گفت: این شهید والا مقام یکی از نابغه‌ نیروهای نظامی و عامل وحدت در بین نیروهای مسلح و یک نیروی ولایت‌مداری بودند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر