logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۷۰۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان مطرح کرد:

اعتراف دشمنان انقلاب به اقتدار نظام جمهوری اسلامی

اعتراف-دشمنان-انقلاب-به-اقتدار-نظام-جمهوری-اسلامی-
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه اقتدار امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان است گفت: دشمنان انقلاب به اقتدار نظام جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت الله علی خاتمی روز پنجشنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه امروز آنچه در منطقه شاهد آن هستیم گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در جهان است اظهار کرد: در غرب آسیا هیچ تصمیمی بدون نظر ایران انجام نمی‌شود و این بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان انقلاب به اقتدار نظام جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اقتدار امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنان است و قطره قطره خون شهدا بر دوش ما سنگینی می‌کند که در این باره دوست و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به اقتدار ایران اعتراف کردند و این باعث افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز کرد: وعده صادق مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی و حامیان آن از جمله آمریکا بود که جهان پیشرفت چندین ساله ایران را به تماشا نشست و جهان شاهد دستاوردهای عظیم ایران بودند.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه آرامش امروز در کشور را مدیون خون شهدا هستیم و باید پاسدار خون شهدا باشیم گفت: شهدا در عرصه‌های مختلف برای جامعه تولید قدرت کردند از جمله این شهدا شهید طهرانی مقدم و شهید شهریاری بودند که به پاس زحمات این شهدا است که امروزه حرفی برای گفتن در منطقه داریم.

وی اضافه کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس آمریکا و صدام و حامیان آن دست در دست هم دادند تا انقلاب نوپای جمهوری اسلامی را از پا در آورند ولی جوانان انقلابی با رهنمودهای امام راحل توانستند در برابر دشمنان پیروز میدان شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: شهدایی چون شهید باهنر، مطهری، دستغیب و آوینی و دیگر شهدا پای انقلاب ماندند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در ادامه مراسم پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز در این مراسم با بیان اینکه خون شهدا ضامن انقلاب اسلامی است اظهار کرد: فتنه‌های مختلفی توسط دشمنان برای کشور طراحی می‌شود و ملت آگاه همیشه در صحنه به این موضوع واقف هستند و ایشان به نحوه شهادت مظلومانه شهید حدادیان جوان ۲۲ ساله در این فتنه‌ها که توسط دشمنان نظام طراحی شده بود اشاره داشتند. 

وی افزود: امنیت امروز در جامعه را مدیون خون شهدایی هستیم که برای اقتدار کشور عزم خود را جزم کردند و برای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی در برابر فتنه‌‌های دشمنان با عزت و اقتدار ایستادگی کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر