logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۶۸۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

حمله به کنسولگری ایران سندی محکم برای نابودی رژیم صهیونیست شد

حمله-به-کنسولگری-ایران-سندی-محکم-برای-نابودی-رژیم-صهیونیست-شد-
رژیم صهیونیستی با در نظر نگرفتن عواقب حمله به کنسولگری ایران حمله را آغاز کرد و با واسطه قرر دادن کشورهای حامی خود سعی کرد ایران را از تصمیم انتقام منصرف کند که موفق نشد چرا که رهبر انقلاب فرمودند؛ دوران بزن در رو تمام شده است یکی بزنید دوتا دریافت خواهید کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رژیم صهیونیستی با در نظر نگرفتن عواقب حمله به کنسولگری ایران حمله را آغاز کرد و با واسطه قرار دادن کشورهای حامی خود سعی کرد ایران را از تصمیم انتقام منصرف کند که موفق نبود چرا که رهبر انقلاب فرمودند؛ دوران بزن در رو تمام شده است یکی بزنید دوتا دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید

رژیم صهیونیستی با جنایاتی که در فلسطین و غزه انجام می‌دهد و اخیرا گستاخی که در قضیه حمله به کنسولگری ایران در سوریه انجام دادند و خود واقف بر قضیه هستند که بزرگترین اشتباه را در ارتباط با این حمله مرتکب شده است.

از آنجا که رژیم صهیونیست خود کاملا مطلع و آگاه است که جواب این حمله را ایران تمام و کمال داده است و این بار سیلی محکمتری از جانب ایران خورده است.

رژیم صهیونیست از درون در حال متلاشی شدن است و چون قبول شکست را ندارد دست به جنایات انسان‌های بیگناه و بی‌دفاع می‌زند. را این موضوع بیانگر این است که اقتدار ایران در جهان نباید نادیده گرفته شود.

حمله ایران به رژیم صهیونیستی در نوع خود قابل ستودنی است چرا که جهان ناظر این حماسه تاریخی بود حماسه‌ای که در نوع خود بی‌نظیر است و رژیم صهیونیستی و دست نشانده آنان باید بدانند که با دم شیر نباید بازی کرد.

پاسخ مقتدرانه ایران در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در سوریه را رژیم صهیونیستی دید و با تمام وجود آن را حس کرد رژیم صهیونیستی بدون حامیان خود هیچ است و ایران این را به جهان ثابت کرد. 

حمله به کنسولگری ایران در سوریه سندی برای نابودی اسرائیل است و این گویای مطلب است و بر تمام جهان پوشیده نیست و رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن عواقب حمله خود به کنسولگری حمله کرد و جواب حمله را گرفت.

تاریخ فراموش نخواهد کرد که کشورهای غربی و برخی از کشورهای عرب در برابر جنايات رژیم صهیونیستی سکوت کردند و سکوت آنها نشانه تائید جنایات این رژیم است.

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری/ حجت‌الاسلام جواد جعفری

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر