logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ابهر:

محافل انس با قرآن کریم در ۱۴ مسجد ابهر برگزار می‌شود

محافل-انس-با-قرآن-کریم-در-۱۴-مسجد-ابهر-برگزار-می‌شود
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ابهر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم به مدت ۱۴ شب در ۱۴ مسجد ابهر برگزار می‌شود.

سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر و با همکاری دارالقرآن و سپاه ناحیه ابهر، همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن نیز به شمار می‌رود، محافل انس با قرآن کریم به مدت ۱۴ شب در ۱۴ مسجد نواحی پنج‌گانه به نیت ۱۴ معصوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: این طرح به همت شورای اسلامی، شهرداری و فعالین قرآنی ابهر برگزار می‌شود.

حسینی با توضیح اینکه این محافل با حضور قاریان ممتاز منطقه و استانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این‌محافل به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت‌کنندگان در محفل با طرح سوال قرآنی اهدا خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به اینکه همه موظف هستیم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و اهل بیت(ع) که نسخه شفابخش بشر و به ویژه نسل جدید در برهه کنونی است تلاش کنیم، متذکر شد: برگزاری محافل انس با قرآن از راهکارهای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

حسینی به اهمیت جایگاه قرآن کریم و ترویج این کتاب آسمانی اشاره کرد و افزود: قرآن مجید تنها کتاب آسمانی است که در صحت و دقت آن از زمان نزول تا امروز در تاریخ شبهه‌ای ایجاد نشده است که می‌توان دلیل آن را حفاظت این کتاب آسمانی توسط خداوند متعال دانست.

وی با توضیح اینکه قرآن کریم بهار دل‌ها بوده و این کتاب آسمانی بهترین شفیع در روز قیامت است، متذکر شد: وجود خادمان و حافظان این کتاب آسمانی نعمتی بزرگ و ارزشمند برای جامعه اسلامی است و ارج نهادن به آن توسط نهادهای فرهنگی و اجتماعی تأکید شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر