logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۵۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر موسسه دارالقرآن زنجان خبر داد:

برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی در زنجان

برگزاری-محفل-انس-با-قرآن-به-مناسبت-سالگرد-انقلاب-اسلامی-در-زنجان
مدیر موسسه دارالقرآن زنجان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران محفل انس باقرآن با حضور قاریان ممتاز استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  محمود رنگرز اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استان برگزار شد.  

بیشتر بخوانید

رنگرز افزود: علت ‌ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با وجود توطئه‌های استکبارجهانی این است که پایه اولیه آن براساس موازین قرآن و دین اسلام بنا شد.  

به گفته وی قرآن بهترین راهنمای بشراست که انس با این کتاب الهی سعادت انسان در دنیا و آخرت را به ‌دنبال دارد. 

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان در ادامه با اشاره به اینکه روحیه استکبارستیزی امام خمینی(ره) برگرفته از درس عملی امام امت از قرآن است، افزود: برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.  

وی همچنین گفت : تشویق جوانان به خواندن قرآن و تدبر در مفاهیم قرآنی آنان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان محافظت می‌کند.   

رنگرز در پایان گفت: در این محفل قرآنی که با حضور خیل عظیمی از قرآن دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی از جامعه مهاجرین حضور داشتند، قاریان ممتاز استان از دکتر صمد نداری و مهدی کردلو و محمدرضا امیرخانی به تلاوت آیات قرآن مجید پرداختند.  

گفتنی است در این محفل قرآنی به مناسبت دهه مبارک فجر به قيد قرعه به سه نفر کمک هزینه زيارتي مشهد مقدس از طرف دارالقرآن کریم زنجان اهدا شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر