logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۶۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف ميلياردی انواع کالای قاچاق در زنجان

کشف-ميلياردی-انواع-کالای-قاچاق-در-زنجان-
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقيف 7 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 8 ميليارد و 600 ميليون ريال در اين استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسين بدری رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجرای طرح يک هفته‌ای تشديد مبارزه با کالای قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پليسی، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودرو وانت بار شوتی، دو دستگاه اتوبوس مسافربری(ناوگان حمل و نقل عمومی) و يک دستگاه کاميون، برای ماموران پليس امنيت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مامورين پس از هماهنگي قضايی حين کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را رويت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ايست متوقف که در بازرسي از خودروها در مجموع مقدار 2000 ليتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفيد،3500 کيلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکي، 1100 قوطی نوشيدنی انرژی زا ، 29 ست روتختي، 75 جفت کفش کتانی و 680 ثوب روسری، 1968 تکه انواع ظروف بلوری،217 قوطی آبجو بدون الکل، 308 عدد شامپو، 364 عدد انواع مواد شوينده و 6 کيلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف گرديد.

اين مقام انتظامی عنوان داشت: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را  8 ميليارد و 600 ميليون ريال برآورد کردند که در اين خصوص پرونده قضايی تشكيل و تحت رسيدگی می‌باشد.

بدری با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجراي طرح‌های عملياتی مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پليس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرايم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوریت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر