logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۶۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

جوانان در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» توانا هستند

جوانان-در-تحقق-شعار-سال-«جهش-تولید-با-مشارکت-مردم»-توانا-هستند-
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه شعار سال که هر ساله توسط رهبری عنوان می‌شود نقشه راه را برای پیشرفت کشور مشخص می‌کند گفت: جوانان در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» توانا هستند.

حجت‌الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از ۱۵ سال است که شعارهای مربوط به اقتصاد مملکت را اول سال مطرح می‌کنند گفت: متاسفانه این اقدام با بی‌توجهی دولت‌ها مواجه می‌شود و خواسته‌‌های ایشان محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شعار تخصص یافته برای سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» است که مقام معظم رهبری مشارکت مردم را مطرح و نسبت به این موضوع تاکید داشتند و این اقدام هوشمندانه بود و باعث پیشرفت خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان عنوان کرد: باید در نظر داشت انقلاب اسلامی نیز با مشارکت و دخالت مستقیم مردم تحقق یافت و پیروز عرصه شد و امید است شعار سال ۱۴۰۳ به واسطه خود مردم محقق شود.

حجت‌الاسلام محدر ابراز کرد: اگر بخواهیم شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تحقق یابد نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی برای مطرح شدن این موضوع است که مهمترین رکن آن امنیت می‌باشد چرا که اگر کشوری امنیت نداشته باشد تولید و سرمایه گذاری در آن ورود پیدا نمی‌کند و به پیشرفت نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه بخشی از امنیت کشور مربوط به نیروهای مسلح است که آنها بهترین شکل وارد شده‌اند و بخشی دیگر مربوط به مردم است و ملت ایران خود عهده‌دار آن هستند اظهار کرد: اتفاقاتی که در پاییز ۱۴۰۱ در کشور افتاد گویای این مطلب می‌باشد و آثار آن در تولید و سرمایه گذاری تاثیر مستقیم داشت و مردم باید نسبت به این امر دقت لازم را داشته باشند و فریب حیله دشمنان نظام را نخورند.

حجت‌الاسلام محدر افزود: مردم بدانند دشمنان هرگز دلسوز آنها نیستند و نقشه اصلی آنها ایجاد نفاق در جامعه است و افزایش آگاهی مردم در این زمینه مانع تحقق اهداف شوم دشمنان خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان عنوان کرد: تولید در کشور باید دانش بنیان شود یعنی تولید بر پایه علم و فنی آوردی شکل گیرد و استفاده از جوانان با انگیزه در این امر مهم است که باید به آن توجه نمود.

حجت‌الاسلام محدر ابراز کرد:همان‌طور که رهبری انقلاب در سخنرانی‌های خود فرمودند؛ هر کس علم داشته باشند سلطان است داشتن علم باعث قدرت و ثروت می‌شود و جوانان در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» توانا و حرفه‌ای هستند و سرمایه‌های کشور باید به سمت تولید پیش رود.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ ]
ممنونم
فرم ارسال نظر