logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۶۲۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بیش از ۶۰۰ فروشگاه متخلف توزیع اقلام کالابرگ در استان زنجان غیر فعال شد

بیش-از-۶۰۰-فروشگاه-متخلف-توزیع-اقلام-کالابرگ-در-استان-زنجان-غیر-فعال-شد
مدیر امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تخلفات در زمینه ارائه کالابرگ فجر کنترل می‌شود، گفت: بیش از ۶۰۰ فروشگاه در توزیع اقلام کالابرگ فجرانه در استان زنجان بسته شد.

سجاد اوجاقلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بیان اینکه برخی فروشگاه‌ها تخلفاتی در زمینه ارائه کالا برگ فجر داشتند که با توجه به نظارت‌هایی که از طرف اداره کار و تعاون انجام شد تذکر گرفتند گفت: متاسفانه برخی فروشگاه‌ها اهمیتی به تذکرات ندادند که برای آنها گزارش تخلف صادر شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نظارت‌های صورت گرفته در طرح کالا برگ فجرانه در حد اختیارات استان بود که به صورت دقیق انجام شد و الباقی تخلفات به وسیله فارا(شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان) انجام می‌شود.

مدیر امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: تمام اطلاعات خرید مشتری در سامانه فارا رصد می‌شود چنانچه تخلفی در این باره صورت گیرد حساب مورد نظر بسته خواهد شد.

اوجاقلو با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ فروشگاه در استان زنجان به علت تخلفات موجود در ارائه کالابرگ فجرانه توسط فارا غیر فعال شدند اظهار کرد: فروشگاه‌های متخلف در مرحله اول طرح که دچار تخلف شده بودند و از طرف شرکت مجری غیر فعال شدند ولی باتوجه با اینکه تعهد نامه امضا کرده بودند در مرحله دوم مجددا فعال شدند. 

اوجاقلو اضافه کرد: از جمله تخلفات که فروشگاه‌ها برای ارائه خدمات کالابرگ فجرانه انجام دادند عبارت است از فروشگاه‌ها بخش نقدی مربوط به کالابرگ فجرانه را از مشتری دریافت نمی‌کردند، برخی دیگر قیمت‌های مندرج بر روی کالای مربوطه را دستکاری کرده و فروشگاه‌ها مشتریان را الزام به استفاده و خرید از محصولات مد نظر خود داشتند.

مدیر امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اضافه کرد: نظارت‌هایی در این مورد توسط فارا انجام شد تا فروشگاه‌های متخلف در سطح استان شناسایی شوند و برخورد با آنها صورت گیرد.

اوجاقلو عنوان کرد: در صورت تکرار تخلف توسط فروشگاه‌های متخلف تا آخر طرح کالابرگ اجازه همکاری به آنها داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر