logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۵۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بیش از 80درصد مردم استان زنجان از طرح «فجرانه» استفاده کردند

بیش-از-80درصد-مردم-استان-زنجان-از-طرح-«فجرانه»-استفاده-کردند-
مدیر امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان زنجان از طرح فجرانه یارانه استقبال کردندد گفت: بیش از 80درصد مردم استان زنجان از طرح «فجرانه» استفاده گردند.

 سجاد اوجاقلو در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان زنجان از طرح کالای برگ الکترونیکی «فجرانه» استفاده کردند و این طرح با هدف حمایت از دهک‌های پایین در کشور اجرا شده است گفت: «طرح فجرانه» کالابرگ الکترونیک که در راستای حمایت از سبد غذایی خانوارهای یارانه‌بگیر از 17 بهمن‌ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این طرح سبد ۱۱ قلمی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است.

مدیر امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: این طرح در کشور سه ماه ادامه خواهد داشت که از 17 بهمن ماه شروع شده و تا 17 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

اوجاقلو ابراز کرد: طبق قانون جوانی جمعیت خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی یارانه بگیر به مدت سه ماه، مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی فجرانه برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده می‌شوند.

وی افزود: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص می‌یابد و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

مدیر امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: قیمت سبد غذایی که شامل 11 قلم کالا اساسی است 743 هزار تومان بوده که قیمت آن بر مبنای قیمت سال 1401 حدود 523 هزار تومان است که خریدار باید پرداخت کنند و 220 هزار تومان مابه التفاوت آن را دولت حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر