logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۶۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه شهدای زنجان:

زائران زنجانی از هفتم خرداد راهی سرزمین وحی می‌شوند

زائران-زنجانی-از-هفتم-خرداد-راهی-سرزمین-وحی-می‌شوند
مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: حجاج استان زنجان در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری به خانه خدا اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد‌جواد یگانه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه استان به سرزمین وحی برای انجام حج تمتع اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: حجاج در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری به خانه خدا اعزام می‌شوند.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان در خصوص نحوه بازگشت حجاج نیز گفت: هنوز تاریخ مشخصی در ارتباط با بازگشت حجاج اعلام نشده است اما معمولا پروازهای بازگشت ۲۵ روز پس از اعزام انجام می‌شود.

وی در ارتباط با اعزام زائران حج عمره نیز گفت: طبق برنامه اعلام شده، فقط پنج تا شش فرودگاه بزرگ کشور شرایط اعزام زائران عمره را دارند و زنجان در این لیست قرار ندارد.

وی به موضوع برقراری پروازهای هوایی استان به فرودگاه‌های دیگر، گفت: این مهم از سوی فرودگاه زنجان و متولیان امر به ویژه استانداری در حال رایزنی است، اما مشکل اصلی به کمبود هواپیما باز می‌گردد.

یگانه افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز از این فرودگاه ۳۲ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با سه هزار و ۳۷۹ مسافر انجام و به هزار و ۳۷۲ پرواز غیر مسافری خدمات ارایه شده بود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر