logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۴۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

حادثه کرمان نشان‌دهنده عدم توانایی دشمن در جنگ رودرو است

حادثه-کرمان-نشان‌دهنده-عدم-توانایی-دشمن-در-جنگ-رودرو-است-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: جمهوری اسلامی ایران معادله آمریکا را بهم زده و آنها نمی‌توانند رودررو با ما مقابله کنند، لذا دست به حملات بزدلانه و کور در کرمان زدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن محکومیت حادثه دلخراش گلزار شهدای کرمان توسط کور دلان و منافق‌صفتان که به شهادت جمعی از هموطنانمان منجر شد گفت: در دنیا حق و باطل همیشه در تقابل هم بوده و خواهد بود و این جریان حق و باطل همیشگی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جبهه باطل در ۲۰۰ سال اخیر جنایات بی‌شمار و کشتارهای زیادی در زمان جنگ جهانی اول و دوم داشته و سابقه جنایات جبهه باطل به اندازه وجودشان است و زمانیکه بمب اتم ساختند آنرا بر علیه بشریت استفاده کردند.

حجت‌الاسلام شاهسوند با بیان اینکه آمریکا معتقد است اگر بخواهد بر دنیا مسلط شود و همه از آنها تبعیت کنند، باید بر خاورمیانه مسلط شوند، گفت: تسلط بر خاورمیانه با تسلط بر ایران محقق می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا بر ایران مسلط بود و قبل از مرگ بر آمریکا گفتن ما، آنها سابقه دشمنی با ما را داشتند و در جنگ جهانی اول و دوم، علیرغم بی‌طرفی ایران، ایران را اشغال کردند و روزی کاپیتولاسیون را تصویب کردند، روزی کودتا کردند و حتی حق توحش می‌گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران معادله آمریکا را بهم زده و آنها نمی‌توانند رو در رو با ما مقابله کنند، لذا دست به حملات بزدلانه وکور می زنند، بطوریکه ناجوانمردانه نصف شب سردار قاسم سلیمانی را با پهباد زدند و شهید کردند و این اوج خباثت و ناجوانمردی آنها را نشان می دهد زیرا آنها در صحنه نبرد و میدان جنگ نمی توانند حریف شوند، به حمله بزدلانه روی می‌آورند.

این مسئول با اشاره به ترور ناجوانمردانه جبهه باطل در به شهادت رساندن عاشقان و زائران سردار سلیمانی در گلزار کرمان افزود: جنگ اصلی ما جنگ شناختی است آنها با منفجر کردن برج دوقلوها به بهانه بن لادن و مبارزه با تروریسم در حالیکه امنیت پرواز و حساسیت و امنیت بالایی داشتند، آنها هدف‌شان از اشغال افغانستان، ایران بود.

وی همچنین با اشاره به اجرای تمام تعهدات و مفاد برجام توسط ایران و عمل نکردن طرف مقابل به تعهداتش که همان لغو تحریم‌ها بود گفت: آمریکا هزاران نفر را می‌کشد و دم از حقوق بشر هم می‌زند.

حجت‌الاسلام شاهسوند عنوان کرد: نظام ما با مردم مهربان‌تر برخورد می‌کند و دیکتاتور و گردن‌زن نیست و به جمعیت ۸۵میلیونی خود انواع خدمات را می‌رساند، بطوریکه ۹۶ درصد گازرسانی به خانه‌ها، حتی در دورترین روستاهای کشور صورت گرفته، البته از طرفی در دیگر کشورها، نمی‌گذارند مشکلاتشان به بیرون درز کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر