logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

مردم جهان نظاره‌گر شکوه و اقتدار ایران هستند

مردم-جهان-نظاره‌گر-شکوه-و-اقتدار-ایران-هستند
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که حمله به کنسولگری ایران در سوریه اقدامی اشتباه است و این باعث شد که دست ایران برای انتقام بازتر باشد و امروزه مردم جهان نظاره گر شکوه و اقتدار ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جنایاتی که رژیم صهیونیستی در سوریه نسبت به کنسولگری ایران مرتکب شده است یکی از اشتباهات بزرگی بود که اخیرا انجام داده است. نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که این اقدام اشتباه است و این باعث شد که دست ایران برای انتقام بازتر باشد و دوستان و حامیان رژیم صهیونیستی جواب خود را در حمله ایران به رژیم صهیونیست گرفتند و جهان اقتدار ایران را نظاره‌گر است.

بیشتر بخوانید

اقتداری که از خون هزاران شهید و پشتیبانی مردم فهیم به وجود آمده است مردمی که پای آرمان های خود استادند و پشت رهبر خود هستند.

حمله ایران به رژیم صهیونیست جواب قلدری‌های خود این رژیم بود که دریافت کرد و ایران به جهان نشان داد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر یکی بزنید دو تا دریافت خواهید کرد و دوران بزن در رو تمام شده است.

همانطور که در قرآن نیز آمده است و به آن اشاره شده است ظلم و ستم پا بر جا نمی‌ماند و حکومت‌هایی که بر پایه ظلم بنا شود فرو خواهد ریخت.

 رژیم صهیونیست به امید اینکه کشورهای غربی با آن همفکر و هم نظر هستند دست به اقدامات وحشیانه در غزه و فلسطین زدند و این بار کنسولگری ایران را در سوریه مورد حمله قرار داد و جواب خود را گرفتند و جهان نظاره‌گر شکوه و اقتدار ایران بودند.

 ایران با جواب دندان شکن خود به ؤزیم صهیونیست و کشورهای غربی نشان داد که با کسی شوخی ندارد و کوچکترین بی حرمتی نسبت به کشور و ملت بدون پاسخ نخواهد ماند.

ایران امروز یک کشور غنی است که جهان آن را می‌داند و می‌شناسد و کشورمان به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است به طوری که دیگر کشورهای غربی در برابر ایران حرفی برای گفتن ندارند و این باعث سرافرازی یک کشور و ملت آن است.

 کشوری که اتحاد آن مثال زدنی است و هیچ قدرتی نمیتواند در برابر آن ثقد علم کند و این به برکت خون شهدا است و تدابیر امام راحل است که با نثار جان خود باعث پرورش نهال نو پای انقلاب شدند.

 نهالی که در ابتدا مورد هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفت و هر بار جوانان غیور ایران سیلی محکمی بر پیکر آنان وارد نمود.امروزه دشمنان کشور ایران را به عنوان تنها قدرت جهان می‌شناسند و بس.

 

 سمیرا قربانی        

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر