logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۴۶۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم می‌کنیم

اقدام-تروریستی-در-گلزار-شهدای-کرمان-را-محکوم-می‌کنیم
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به شهید شدن مردم بی‌گناه در اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان گفت: این اقدام تروریستی را در کرمان محکوم می‌کنیم.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» حادثه تروریستی رخ داده در کرمان اشاره و اظهار کرد: عاشقان سیدالشهدای جبهه مقاومت که در گلزار شهدای کرمان برای زیارت این سردار رفته بودند مظلومانه توسط جنایتکاران عالم، کروهک‌های تروریستی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید

وی ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و ملت ایران در خصوص شهادت هموطنان در گلزار شهدای کرمان این جنایت را محکوم کرد و گفت: افرادی که شهید شدند مردم عادی بودند و با کسی در جنگ نبودند بلکه به عشق شهید سلیمانی عازم کرمان بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید سلیمانی حدود ۴۰ سال با تروریست های جهان در دوران دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس مبارزه و مجاهدت کرده بود، افزود: سردار سلیمانی ده‌ها میلیون نفر مسلمان را از دست جنایتکاران عالم از جمله آمریکا، صهیونیست و گروه تکفیری داعش که سرباز استکبار هستند در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و کشورهای دیگر نجات داده بود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن زمانی که شهید سلیمانی در میدان بود هراس داشت و از این فرمانده بزرگوار و رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورده بود، تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی به دست رئیس جمهور تروریست آمریکا که فکر می‌کردند جبهه مقاومت تضعیف می‌شود شکست دیگری برای جبهه استکبار بود.

وی با بیان اینکه در تاریخ جز واقعه عاشورا کمتر می‌توان دید که ده‌ها میلیون نفر جمعیت در ایران، کشورهای مسلمان و آزادی خواهان جهان به این شهید بزرگوار ادای احترام کرده و عزاداری کنند، یادآور شد: این حضور مردم در مراسم تشییع جنازه شهید سلیمانی شکست سنگین‌تری برای استکبار بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم بی‌گناه و مظلوم به عشق شهید سلیمانی به گلزار شهدای کرمان رفته بودند، اظهار کرد: این اقدام ناجوانمردانه و تروریستی در گلزار شهدای گمنام کرمان را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر