logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۳۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

پاسخ پرسپولیس را با زبان قانون می‌دهیم

پاسخ-پرسپولیس-را-با-زبان-قانون-می‌دهیم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نیازی به جنجال‌های رسانه‌ای بیهوده نداریم و حرفمان را در مراجع قانونی می‌زنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا، علی خطیر در آستانه بازی استقلال با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: همه ارکان مدیریتی و فنی مجموعه، تلاش می‌کنند تا رضایت خاطر هواداران را فراهم کنند. لازم است جهت روشنگری افکار عمومی فوتبال و استحضار سرمایه گذاران، سهامداران و مالکان راستین باشگاه، مواردی را به اطلاع آن‌ها برسانم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نخست اینکه استقلال به علت تغییرات پی در پی مدیریتی در سال‌های اخیر، افزوده شدن بدهی‌های کلان روی هم و نبود یک برنامه جامع اقتصادی برای فعالیت‌های تجاری، مدت‌هاست از آرامش مالی به دور است. مجموعه مدیریتی فعلی باشگاه با در نظر گرفتن اولویت‌ها و منافع استقلال، رفتارهای اقتصادی، رسانه‌ای و مدیریتی خود را انتخاب می‌کند. زمین نبرد استقلال، جایی است که منافعش در آن تامین شود.

مدیر عامل استقلال گفت: مورد دوم اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، بعد از پشت سر گذاشتن تکانه‌های ناشی از اجرای طرح قانون سقف بودجه، که ظاهرا موجبات تکدر خاطر سرمربی، بازیکنان دوست داشتنی و بسیار متعصب و همچنین هواداران عزیز که در واقع سرمایه داران و مالکان راستین برند پرافتخار و بین المللی استقلال هستند شده، خوشبختانه حالا به آرامش و ثبات نسبی رسیده است. سرمربی، سرپرست و برخی از بازیکنان بسیار وفادار باشگاه، یکبار دیگر با نمایش تعصب و مسئولیت پذیری واقعی و همچنین تعصب خالص و بی غل و غش، از قراردادشان کاستند تا استقلال به رعایت قانون، پایبند بماند. بر همگان واضح است که باشگاه استقلال در طول دهه‌های پرفراز و نشیب سپری شده، باشگاهی محترم، قانونمند و فرهنگساز بوده، به همین مسیر ادامه می‌دهد و آرامش و صلح و حال خوب هواداران خود را خرج بازی در زمین دیگران نخواهد کرد.

خطیر تصریح کرد: مورد سومی که می‌خواستم به آن اشاره کنم دلیل انتشار این گفت‌وگو است. هواداران محترم استقلال، منتظر بودند تا از طریق مدیران باشگاه پاسخی به صحبت‌های مطرح شده روز گذشته یکی از باشگاه‌ها، داده شود. به اطلاع سرمایه داران، سهامداران و مالکان واقعی باشگاه استقلال می‌رسانم که ارکان باشگاه ضمن احترام به درخواست‌های مکرر شما جهت پاسخگویی به صحبت و همچنین شکایت مطرح شده در روز گذشته، اعلام می‌کند باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نیازی برای پاسخگویی در رسانه‌ها نمی‌بیند چون اگر حرفی هست در مرجع قانونی و به زبان قانون بیان خواهد شد نه با جنجال‌های رسانه‌ای بیهوده، آرامشی که امروز در استقلال شاهدش هستیم، به دلیل گذشت، توافق، یکدلی و همراهی وصف ناپذیر ارکان باشگاه است در سطوح مختلف ایجاد شده که آخرین نمونه آن را در روزهای گذشته همه مشاهده کردند.

وی افزود: جا دارد با تشکر مجدد از همراهی سرمربی محترم و بازیکنانی که با کسر قرارداد خود مجموعه مدیریتی باشگاه را در رعایت قانون سقف قراردادها همراهی کردند و همچنین کلیه مربیان و بازیکنان باشگاه که با صبر خود، به ما فرصت لازم برای تامین منابع مالی مورد نیاز را می‌دهند، لازم به تاکید دوباره است که باشگاه استقلال، ترجیح می‌دهد به جای ورود به میدان حواشی، از این فرصت استفاده کند و از اسپانسرهای محترم خود بابت تعاملات فی مابین تشکر لازم را انجام دهد.

مدیرعامل استقلال گفت: از هواداران باوفای خود هم می‌خواهیم تا از حال خوب، نتایج درخشان، تعصب بی مانند مربیان محترم و بازیکنان دوستداشتنی خود لذت ببرند و مراقب باشند تحت تاثیر افراد یا جریاناتی قرار نگیرند که قصد بر هم زدن اتحاد کنونی را دارند چرا که استقلال در حال نتیجه گرفتن و حرکت به سوی قهرمانی است. هواداران باشگاه استقلال، سرمایه گذار، سهامدار و مالکان راستین استقلال شکوهمند و پرافتخار ایران عزیز هستند که باید همیشه از آن‌ها تشکر و قدردانی کنیم که ما را از دعای خیر و حمایت های خود بی نصیب نمی‌گذارند.

فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر