logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۷۰۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیأت هاکی استان زنجان خبر داد:

حضور 2 ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی هاکی

حضور-2-ورزشکار-زنجانی-در-اردوی-تیم-ملی-هاکی
دبیر هیأت هاکی استان زنجان با بیان اینکه دو نفر از ورزشکاران رشته هاکی به مسابقات قهرمانی اعزام خواهند شد گفت: سالار بکیشلو و میلاد محمدی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

محمد ملائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه رشته ورزشی هاکی جزو رشته‌های المپیکی بوده و قدمتی طولانی دارد گفت: در حال حاضر سالار بکیشلو به مسابقات قهرمانی امید‌های آسیا کشور سنگاپور و 20 اردیبهشت ماه نیز به مسابقات تدارکاتی ترکیه اعزام خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: میلاد حیدری هم که برای مسابقات قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان خود را به دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی داخل سالن آماده می‌کرد، به تیم امید دعوت شد. 

دبیر هیأت هاکی استان زنجان با بیان اینکه طی 4 سال گذشته توانستیم توسعه زیر ساختی و تجهیزاتی را افزایش داده و ارتباط خوبی با شهرستان‌ها بگیریم، تصریح کرد: شهرستان‌های ابهر و قیدار را تجهیز و تقویت کرده و چوب‌های چمنی، چوب‌های سالنی گران قیمت متعددی را جهت تمرینات ورزشی افزایش دادیم. 

وی افزود: امسال اولین سال است که هیأت هاکی استان زنجان موفق به شرکت در مسابقات لیگ برتر شده و بسیار باعث افتخار و شادمانی است. 

ملائی با بیان اینکه تمام تلاش هیأت این است که افراد علاقمند بسیاری را جذب رشته هاکی کند و شرایط زیر ساختی خوبی نیز برای هیأت وجود دارد گفت: امید است اسپانسر‌ها از این رشته ورزشی حمایت‌ کنند. در سال جاری هم توانستیم یک کانون هاکی با کمک سازمان جوانان هلال احمر استان زنجان افتتاح کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر