logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۶۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر خبر داد:

حضور تیم خانه بسکتبال ابهر در لیگ امید کشور

حضور-تیم-خانه-بسکتبال-ابهر-در-لیگ-امید-کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: تيم خانه بسکتبال ابهر در لیگ امید کشور با حمایت‌های خوب مردم، مسئولان و اصحاب رسانه حضور می‌یابد.

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: حضور تیم خانه بسکتبال ابهر در لیگ‌های کشور بعد از انقلاب و برای اولین بار اتفاق افتاده است ضمناً این تیم تنها تیم آذری زبان در لیگ امیدهای کشور است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برنامه مسابقات مرحله اول دور رفت گروهی لیگ امید آقایان فصل ۱۴۰۳– ۱۴۰۲ در ۸ گروه از سوی سازمان لیگ اعلام شده است.

مقدم با بیان اینکه مرحله اول این لیگ به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود، گفت: روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تیم خانه بسکتبال ابهر با الوند قزوین در ساعت ۱۶ و روز پنجشنبه نیز با تیم فراز انرژی‌پاد تهران در ساعت ۱۶ بازی خواهند داشت، ضمناً مذاکراتی نیز انجام شده تا برگشتی مسابقات به میزبانی شهرستان ابهر انجام شود.

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان ابهر گفت: در این مسابقات ۲۴ تیم شرکت دارند و تيم خانه بسکتبال ابهر در لیگ امید کشور با حمایت‌های مردم ابهر، فرماندار ابهر،اداره‌ صمت، ورزش جوانان، دانشگاه آزاد و شهرداری و شورای شهر هیدج و اصحاب رسانه حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر