logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۲۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات فوتبال استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

لزوم توجه بیشتر مسئولین به فوتبال استان زنجان

لزوم-توجه-بیشتر-مسئولین-به-فوتبال-استان-زنجان-
رئیس هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه ورزش فوتبال جزو ورزش‌های پر مخاطب محسوب می‌شود گفت: لزوم توجه بیشتر مسئولین در امر فوتبال در روند بهتر مسائل و مشکلات مربوط به آن کمک می‌کند.

نادر بلباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برگزاری مسابقات دوستانه فوتبال در زنجان به پویایی و خاص  بودن ورزش فوتبال در استان اشاره دارد گفت: حضور مسئولین برای تماشای بازی اهمیت این موضوع را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برگزاری مسابقات دوستانه فوتبال پیشکسوتان در این استان به رشد و پویایی  و شادابی جامعه کمک می‌کند و تداوم آن از ابعاد مختلف تاثیر بسزایی دارد.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان عنوان کرد: طبق برنامه اعلام شده، مسابقه فوتبال بین پیشکسوتان پرسپولیس زنجان با پیشکسوتان تیم ملی در شهر زنجان برگزار شد و این دیدار دوستانه ساعت 15 و در تاریخ 14 مهرماه در مجموعه ورزشی کارگران انجام شد و بازخورد خوبی به همراه داشت.

بلباسی افزود: حضور تماشاچیان برای این مسابقه عالی بود طوری که تمام حجم مجموعه ورزشی کارگران تقریبا پر شده بود و این امر علاقه شدید مردم زنجان به ورزش فوتبال را می‌رساند.

وی گفت: هیات فوتبال زنجان نیز بنا به درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی و پرسپولیس زنجان در امور داوری و اجرای مسابقه همکاری لازم را داشتند و حامی مالی و اسپانسر این مسابقه به عهده باشگاه پرسپولیس بود.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان تصریح کرد: حضور بزرگان و پیشکسوتان در امر ورزش بسیار چشم گیر و یادآور خاطرات است.

بلباسی گفت: در هفته پیش رو مسابقات باشگاهی در زنجان برگزار خواهد شد که ورزش فوتبال برای رشد، توسعه فوتبال و شادابی جامعه مناسب بوده و درخواست اهالی فوتبال بازسازی و مرمت و تکمیل استادیوم امجدیه می‌باشد که این استادیوم شناسنامه فوتبال زنجان است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر