logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۴۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پیشرفت مشکلات زیرساختی استان زنجان با تحقق صندوق توسعه اتفاق می‌کند

پیشرفت-مشکلات-زیرساختی-استان-زنجان-با-تحقق-صندوق-توسعه-اتفاق-می‌کند
استاندار زنجان با اشاره به طرح صندوق توسعه و پیشرفت، گفت: با تحقق صندوق توسعه و پیشرفت مشکلات زیرساختی استان زنجان حل می‌شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از دولت‌ها بودجه خوبی در اختیار داشتند و پروژه‌های مهمی را افتتاح کردند، اظهار کرد: سالانه ما در دهه فجر و هفته دولت پروژه‌های مختلفی را افتتاح می کینم اما زمانی که نگاه می‌کنیم می‌بینیم حال مردم خوب نیست و مردم از این حرکت‌ها رضایت ندارند.

وی ابراز کرد: پروژه‌هایی که در دولت‌های قبلی افتتاح شده است با شاخص‌های رفاه، اشتغال و تولید ناخالص ملی مرتبط نبوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر دستگاهی برای خودش چند سالن ورزشی افتتاح کرده است و آن را اجاره می‌دهد، تصریح کرد: 90 درصد سالن‌های ورزشی دستگاه‌ها صبح‌ها خالی است.

وی با بیان اینکه علت ساخت و افتتاح این نوع پروژه‌ها در استان، این است که رئیس و مدیر دستگاه یا نماینده مجلس شورای اسلامی برای نشان‌دادن عملکرد خود دست به این کار زده است، عنوان کرد: پروژه‌هایی که باید ابزاری برای هدف بالاتر یعنی بهبود وضعیت زندگی مردم و کاهش ضریب جینی می‌شد خود تبدیل به هدف شده است.

افشارچی با بیان اینکه اگر در استان پروژه‌ای ساخته یا افتتاح شود باید ببینیم که در کجای تولید و توزیع ثروت و اشتغال که هدف ما است قرار می‌گیرد، افزود: خوشبختانه دولت به این نتیجه رسیده است که اگر روش قبلی جوابگو بود در این 40 سال جواب داده بود.

وی با بیان اینکه مسئولان استان اگر پروژه‌ای را افتتاح کردند باید بگویند که این پروژه در کجای این چشم‌انداز قرار دارد، ابراز کرد: در این راستا دو دستگاه صمت و جهاد کشاورزی وظیفه سنگینی به عهده دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر صندوق توسعه و پیشرفت محقق شود و در صورتی که ما بتوانیم بین 2 تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار در آن بریزیم می‌توانیم تمام مشکلات زیرساختی را حل کنیم، تصریح کرد: امسال در استان 7 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری شده است که به دنبال این هستیم در سال آینده این رقم را افزایش دهیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر