logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۶۸۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت روشنایی شهر ابهر

اختصاص-۱۲-میلیارد-تومان-اعتبار-برای-تقویت-روشنایی-شهر-ابهر
شهردار ابهر گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت روشنایی سطح شهر ابهر اختصاص پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا حیدری در حضور خبرنگاران با یاداوری این مطلب که در بحث روشنایی شهر نیز قرار است اتفاقات خوبی بیفتد، افزود: تمام تلاش‌ها بر این است که این کار به سرانجام برسد و یکی از اولویت‌های اصلی شورا و شهرداری در این دوره افزایش روشنایی‌های سطح شهر بوده است که این موضوع مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به  تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری گفت: پایه چراغ در راستای تأمین روشنایی و زیباسازی سیما و منظر شهری در حاشیه میدان آزادی واقع در ناحیه شناط توسط واحد جوشکاری و تأسیسات شهرداری ابهر نصب شده است که این امر زیبایی و جلوه خوبی که به شهر می‌دهد می‌تواند به عنوان یک الگو در سطح استان باشد و همچنین افزایش روشنایی معابر باعث افزایش امنیت در شهر نیز می‌شود.

حیدری با توضیح اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح شهر در حوزه روشنایی انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا برای سال‌جاری حدود ۱۲ میلیارد تومان برای روشنایی سطح شهر اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر با یادآوری اینکه تقویت روشنایی بلوارها و میادین یکی از اولویت‌های شهرداری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری اداره برق شهرستان گامی در راستای خدمت به شهروندان ابهری برداریم.

این مسئول با توضیح اینکه وضعیت روشنایی در برخی از معابر شهری خوب نیست، توضیح داد: برخی از تیرهای چراغ برق نیز در سطح شهر نیز وجود دارد که نیاز به جابجایی دارند که در این زمینه‌ها نیازمند همکاری بیش از بیش اداره برق هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر