logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۶۸۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم زنجان به غزه

کمک-بیش-از-یک-میلیارد-ریالی-مردم-زنجان-به-غزه-
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان یک میلیارد و 700 میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ زده غزه کمک نقدی کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حکمت‌اله هاشمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این جلسات بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به ‌منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوعدوست استان زنجان در 10 صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و 700 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

 وی یادآوری کرد: هموطنان نوعدوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال‌احمر واریز کنند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

منبع: روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر