logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۶۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

۴۰ درصد تعهد اشتغالزایی، شاغل شدن دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها است

۴۰-درصد-تعهد-اشتغالزایی،-شاغل-شدن-دانش‌آموختگان-دانشگاه‌ها-است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: ۴۰ درصد از تعهد اشتغال هدف‌گذاری شده این استان در سال جاری، ایجاد شغل برای دانش آموختگان دانشگاهی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حسین محمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت استان در سال جاری تمرکز بر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است، گفت: در این راستا متعهد شده‌ایم ۴۰ درصد از سهم اشتغالزایی استان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد.  

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در این خصوص سهم تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به تفکیک مشخص شده است و عملکرد آنها مورد پایش ماهانه قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل با کمک دستگاه‌های اجرایی دولتی بود که با همراهی تمامی دستگاه‌های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

وی اظهار کرد: اشتغال ایجاد شده به ۲ صورت میدانی و تلفنی در حال صحت‌سنجی است و تاکنون از این تعداد کد ملی ثبت شده، اشتغال ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مورد تأیید قرار گرفته بوده و راستی‌آزمایی مواد باقیمانده نیز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: این نتایج به معنای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ است و این در حالی است که استان زنجان در سال گذشته بالاترین نرخ مشارکت کل کشور را داشت و این به آن معنا است که درصد بیشتری از افراد به نیروی آماده به کار اضافه شدند.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر