logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۶۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید گندم فقط از کشاورزان ثبت شده در سامانه پهنه‌بندی مجاز است

خرید-گندم-فقط-از-کشاورزان-ثبت-شده-در-سامانه-پهنه‌بندی-مجاز-است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید گندم فقط از کشاورزانی که مشخصات آنها در سامانه پهنه‌بندی درج شده مجاز است و به همین منظور استفاده از سامانه نرم افزاری معرفی شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران سیفاب در مرکز خرید توافقی الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، ولی‌اله زمانی در تشریح خرید توافقی بخش غیردولتی در سالجاری، اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل، اطلاع‌رسانی به صنوف و صنایع مرتبط با گندم و آرد از سوی تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی ذیربط در مورد ضوابط خرید توافقی، جمع‌بندی درخواست‌های متقاضیان و معرفی آن‌ها به ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها، اعلام مراکز خرید پیشنهادی از سوی متقاضیان به ادرات کل مذکور و تأیید محل پیشنهادی یا اعلام محل جدید به ایشان و اعلام اسامی متقاضیان جهت صدور مجوز خرید از طریق سامانه مربوطه، مورد تأکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: در دستورالعمل صادره، مهم‌ترین ضوابط خرید توافقی توسط بخش غیر دولتی که رعایت آن‌ها الزامی است نیز در قالب 14 بند، تدوین و برای اجرا ابلاغ شده است.

وی گفت: خرید صرفاً از کشاورزانی که مشخصات آنها در سامانه پهنه‌بندی درج شده مجاز است و به همین منظور استفاده از سامانه نرم افزاری معرفی شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران (سیفاب) در مرکز خرید توافقی الزامی است.

زمانی اظهار کرد: زمان خرید توافقی در سطح کشور از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه 1403 است.

وی عنوان کرد: به جهت جلوگیری از وقوع تخلفات احتمالی، بازرسی‌های دوره‌ای و نظارت بر امر خرید و عملکرد مراکز خرید توسط کارشناس واحد حراست استان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر