logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱
>مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو خبر داد:

بزرگترین ترانس تولیدی کشور در زنجان رونمایی می‌شود

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو گفت: به زودی بزرگترین ترانس ساخته شده در کشور در شرکت ایران‌ترانسفو زنجان رونمایی خواهد شد، این ترانس ۵۰۰ مگاولت آمپر بوده و در مدت زمان پنج ماه ساخته شده است.
>مدیر‌کل مدیریت بحران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

احتمال بارش ۴۰ میلی‌متری باران در ارتفاعات زنجان

مدیر‌کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی در زنجان؛ بارندگی‌ها از فردا چهاردهم اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد شنبه در ارتفاعات مشترک زنجان و طارم در حدود 40 الی 45 ...
>مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

ارائه خدمات رایگان برای 100 مددجوی بهزیستی در زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از حضور گروه جهادی الکفیل جهت انجام خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی به مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: ۱۰۰ نفر مددجوی بهزیستی را رایگان درمان خواهند کرد.
>رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

پاسخ‌برگ امتحانات نهایی دانش‌آموزان الکترونیکی می‌شود

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه روند اجرای آزمون‌های نهایی از سال گذشته تغییر کرده است گفت: تصحیح پاسخنامه دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی است به طوری که ...
>مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان افتتاح می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه با توجه به مشکلات پیش رو ساخت موزه دفاع مقدس زنجان به تعویق افتاده است، گفت: فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان بزودی افتتاح می‌شود.
>مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان:

واحدهای صنعتی در غرب زنجان احداث می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: غرب زنجان توسعه یافتگی لازم را ندارد در جهت ایجاد عدالت اقتصادی، واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی در غرب زنجان در حال احداث است.
>معاون هماهنگی محیط کسب و کار وزارت صنعت،معدن و تجارت:

تمرکز وزارت صمت بر تولید صادرات‌محور است

معاون هماهنگی محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هم‌اکنون نیاز کشور به تولید و گردش اقتصادی بیش از گذشته اهمیت دارد بنابراین محور تمرکز این وزارتخانه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، تولید ...
>کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

بارش‌های پراکنده در انتظار زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه روز جمعه سامانه‌ بارشی تقویت و موجب رگبار باران و رعدوبرق در اغلب مناطق استان خواهد شد گفت: بارش‌های پراکنده زنجان را فرا می‌گیرد.
loading...