logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۷۲۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

اعتراضات دانشجویان اروپایی تحول و بیدارباش جهانی است

اعتراضات-دانشجویان-اروپایی-تحول-و-بیدارباش-جهانی-است
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اعتراضات علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی گفت: اتفاقات رخ داده در آمریکا یک تحول و بیدار باش جهانی است.

سعید ثاقبی امروز در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» به وضعیت موجود اعتراضات دانشجویان آمریکا اشاره کرد و عنوان داشت: اعتراضات دانشجویان آمریکایی دو موضوع مردم و دولت را شامل می‌شود که یکی نظام سلطه و دیگری وجدان بیدار مردم است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بیش از ۶ ماه از نسل کشی و ویرانی غزه می‌گذرد که با پشتیبانی آمریکا، انگلیس آلمان، فرانسه و دیگران اتفاق افتاده است، افزود: این ظلم آشکارا در زمانی رخ داده که لحظه به لحظه اتفاقات غزه رسانه‌ای می‌شود و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه خون‌های ریخته شده کودکان، زنان و مردم غزه دنیا را بیدار کرد، گفت: اتفاقات رخ داده در غزه ظاهر و باطن غربی و دموکراسی غربی را در چشم جهانیان به خوبی نشان داد.

ثاقبی با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در آمریکا یک تحول و بیدار باش جهانی است، تصریح کرد: دولت آمریکا به مردم، دانشجو و استاد دانشگاه رحم نمی‌کند و مقابل دوربین‌ها و رسانه‌ها با تمام وحشی‌گری و خشونت زنان، مردان، اساتید و دانشجویان نزدیک به ۷۰ دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و دستگیر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اعتراضات دانشجویان آمریکا یک دگرگونی و تحول بسیار عظیم جهانی است، تاکید کرد: اگر این اتفاقات در یکی از دانشگاه‌های ایران، شرق و روسیه رخ می‌داد انگشت اشاره غرب و همپیمانان غرب به سمت این کشورها نشانه می‌رفت با قدرت رسانه که در اختیار دارند این موارد را به دنیا نشان می‌دادند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در ماجرای زن، زندگی و آزادی تا به امروز همچنان در حال حمله رسانه‌ای هستند و با حمایت‌های مخالفان جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند اتفاقات رخ داده در کشور را شعله‌ور نگه دارند، گفت: این پیام خون‌های مظلومان مردم غزه است که دامن‌گیر استکبار جهانی شده است.

ثاقبی با اشاره به اینکه اعتراضات دانشجویان از مرکز آمریکا، کانادا، انگلیس و آلمان شروع شده و نشان از بیداری وجدان دانشجویان می‌دهد که علیه نظام سلطه در حال حرکت است، افزود: این بیداری از مرکز دانشگاه‌ها شروع شده و پایه‌های حکومت رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است.

وی با بیان اینکه وعده خداوند است که فرموده:‌‌‌‌ «هیچ حکومتی با ظلم پایدار نیست و از بین خواهد رفت» محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: این اعتراضات نشانگر وحدت و بیدار باش مردم جهان است بر علیه غرب و رژیم صهیونیستی که ثمره خون های پاک ریخته شده آنها را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر