logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸
>رئیس دانشگاه زنجان:

چهره واقعی رژیم صهیونیستی در جهان نمایان شد

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه مردم مظلوم غزه 75 سال است که زیر بار ظلم و ستم هستند گفت: این مردم مظلوم غزه و فلسطین به دست رژیم خون خوار رژیم صهیونیستی لحظه‌ای آرامش و امنیت ندارند.
>استاندار زنجان خبر داد:

جذب ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه‌ خارجی در زنجان

استاندار زنجان گفت: از اول دولت تاکنون حدود ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه‌ خارجی جذب شده است که عمدتا سرمایه‌گذاران چینی هستند و هدف این است تا صادرات را افزایش دهیم.
>دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان:

کارگران زنجانی صاحب‌خانه می‌شود

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: پس از شش سال پیگیری زمین خانه کارگر تحویل داده شد و طبق پیش‌بینی این محل در دو سال ساخته خواهد شد.
>مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب مطرح کرد:

هدف‌گذاری کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در ...
>مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی پروژه‌های مسکن هیدج

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در 4 فاز در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه‌ها بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
>معاون درمان علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در زنجان

معاون درمان علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سراسر کشور اجرا می‌شود گفت: کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی رایگان انجام می‌شود.
loading...