logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۶۷۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
میثم نصیری:

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود/ تمام تلاشم را برای کسب دوبنده تیم ملی به کار می‌گیرم

مرحله-نهایی-انتخابی-تیم-ملی-اواخر-اردیبهشت-ماه-برگزار-می‌شود-تمام-تلاشم-را-برای-کسب-دوبنده-تیم-ملی-به-کار-می‌گیرم

قهرمان ارزنده زنجانی گفت: تمام تلاشم را برای کسب دوبنده تیم ملی به کار می‌گیرم.

میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا و جهانی مجارستان اظهار کرد: مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی روز جمعه به پایان رسید و بنده توانستم به مقام نخست مسابقات دست یابم.

وی با بیان اینکه تمام مدعی‌های این وزن در مسابقات حضور داشتند، ابراز کرد: با توجه به اینکه روند کشتی‌ها عوض شده و یک ساعت بعد از وزن کشی مسابقات آغاز می‌شود بنده یک وزن بالاتر رفتم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به اینکه در وزن 70 کیلوگرم نیز در شرایط خوبی قرار دارم، خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی انتخابی تیم ملی که مرحله نهایی است چهار نفر نخست این وزن با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دهه سوم اردیبهشت ماه برگراز خواهد شد، گفت: در بازیهای آسیایی جاکارتا وزن 70 کیلوگرم وجود ندارد اما در صورت انتخاب شدن در مسابقات جهانی مجارستان بنده در این وزن به روی تشک خواهم رفت.

نصیری با اشاره به اینکه تمام تلاشم را برای کسب دوبنده تیم ملی به کار خواهم گرفت، عنوان کرد: رقیبان خوبی در این وزن وجود دارند اما هدف بنده پوشیدن دوبنده تیم ملی است.

وی با بیان اینکه به دنبال این خواهم بود تا نخستین مدال جهانی را در مجارستان کسب کنم، افزود: برنامه نخست بنده شکست تمام رقبای داخلی است و بعد از آن برای کسب مدال جهانی تلاش خواهم کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر