logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۶۸۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان:

شمشیربازان زنجانی به دنبال سهمیه المپیک هستند

شمشیربازان-زنجانی-به-دنبال-سهمیه-المپیک-هستند
رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان با بیان اینکه رشته شمشیربازی در استان زنجان رشد و پیشرفت خوبی داشته است گفت: محمد اسماعیلی از ورزشکاران موفق در رشته شمشیر بازی برای مسابقات انتخابی سهمیه المپیک آماده می‌شود.

حامد افشاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه محمد اسماعیلی ملی پوش ایرانی بطور مستمر در حال تمرین برای کسب سهمیه المپیک است گفت: این شمشیرباز در رده یک رنکینگ کشوری بوده و مسابقات انتخابی المپیک نیز تا ۱۰ روز آینده در زون آسیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امیدواریم امسال محمد اسماعیلی شمشیرباز حرفه‌ای و توانای استان زنجان باتوجه به تلاش، کوشش و پشتکاری که دارد بتواند در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب کرده و سهمی در درخشش این استان داشته باشد.

رئیس هیأت شمشیربازی استان زنجان با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون استان زنجان در رشته اسلحه اپه جزو بهترین استان‌ها است گفت: محمد اسماعیلی، امیر خلفی و میثم نوروزی از جمله شمشیر‌بازانی هستند که به تیم ملی دعوت شده و همواره موفق به کسب مقام اول و دوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بانوان در زنجان نیز شمشیر‌بازی پیشرفت چشمگیری داشته است تصریح کرد: به همت فرزانه بیات که از مربیان برتر و مطرح استان زنجان است، شاهد رشد روزافزون شمشیربازی بانوان هستیم، در حال حاضر حدود ۳۰ ورزشکار خانم در سه اسلحه (اپه، سابر و فلوره) فعالیت می‌کنند که امیدواریم در آینده نزدیک بانوی ملی پوش زنجانی نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر