logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۶۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر:

همایش پیاده‌روی خانوادگی در ۷ اردیبهشت در ابهر برگزار می‌شود

همایش-پیاده‌روی-خانوادگی-در-۷-اردیبهشت-در-ابهر-برگزار-می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت برخی دستگاه‌های دولتی و خصوصی و فعالین اجتماعی در ۷ اردیبهشت در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اکبر طاهری‌زاده در جلسه هماهنگی برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ابهر با پخش زنده در شبکه سه سیما گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی باعث ایجاد نشاط اجتماعی در شهرستان و با توجه به سلامت‌محور بودن این برنامه برای خانواده‌ها، سبب جذب افراد مختلف در حوزه ورزش خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سه مسیر برای این همایش تعیین شده است، گفت: مسیر قطعی که دارای شرایط مناسب جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه باشد به عموم مردم اعلام خواهد شد.

طاهری‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه در ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: با توجه به پخش زنده این برنامه توسط شبکه سه سیما، آنتنی که در اختیار شهرستان قرار گرفته در معرفی ظرفیت، پتانسیل و وحدت بین آحاد مردم اثرگذار بوده و دارای اثرات مثبت و مشخصی برای همه دست‌اندرکاران و متولیان این برنامه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر گفت: در مسیر پیاده‌روی باید بررسی بیشتری صورت بگیرد و نباید همه نگاه‌ها معطوف به یک نقطه باشد و باید مسیرها متنوع باشد ولی همه این مسیرها با توجه به امکانات بررسی خواهند شد.

این مسئول ضمن تشکر از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: این اداره مبلغی را برای تهیه هدایای این برنامه به حساب هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان ابهر واریز کرده، آموزش و پرورش شهرستان نیز مدرسه امام صادق علیه‌السلام را برای اسکان مهمانان در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار خواهد داد.

طاهری‌زاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز در تهیه هدایا همکاری خواهد داشت، گفت: جوایز این همایش ۲۰ دستگاه دوچرخه، سه کمک هزینه مشهد مقدس و جوایز متنوع دیگر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری غرفه‌های کشاورزی، صنایع ‌دستی و واحد‌های صنعتی در مسیر پیاده‌روی، افزود: این بهترین فرصت برای نشان دادن ظرفیت‌ها کشاورزی و گردشگری شهرستان ابهر است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر