logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۶۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور مردم در عرصه معنا پیدا می‌کند

شعار-«جهش-تولید-با-مشارکت-مردم»-با-حضور-مردم-در-عرصه-معنا-پیدا-می‌کند-
انقلاب اسلامی ایران با حضور و مشارکت مردم پیروز میدان است و این امر یعنی مشارکت مردم اهمیت موضوع را می‌رساند و امید دشمنان را ناامید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ما سال جدید را در حالی آغاز کردیم که شروع آن با دو اتفاق شگرف و اساسی قرین بود که یکی همزمان بودن با ماه ضیافت الهی که حول حالنای آن با استغفارهای ماه مبارک چهره منحصر به فرد و زیبایی به آن داده و از طرف دیگر، نگاه هوشمندانه، عمیق و پدرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که هر ساله با سخنرانی و رهنمودهای خود مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و افراد بی‌خرد داخلی می‌زنند.

بیشتر بخوانید

به قطع کشورمان از این پیچ تاریخی و سخت عبور خواهد کرد و مشکلات را پشت سر خواهد نهاد که مقدمات این پیروزی را در سال‌های اخیر از جمله ایستادگی در مقابل حمله همه جانبه دشمن و سپاه شیطان علیه کشورمان بود که با مردم سالاری دینی به جهانیان و با مشارکت قابل توجه مردم در پای صندوق‌های رای رقم زده شد و آن چیز که به عنوان شعار سال جدید از زبان مبارک حضرت آقا، جاری و نامگذاری شد، مصداق بارز نگاه عمیق و خردمندانه ایشان به مسائل و مشکلات موجود در کشوراست.

سال جاری با شعار«جهش تولید با مشارکت مردم» آغاز شد که می‌توان آن را از چند وجه مورد بررسی قرار داد که اولین موضوع حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و کار آفرینی در جامعه است و تنها با استمرار بر افزایش تولیدات داخلی، ارتقا کیفیت آنها و تسهیل امور کارآفرینان توسط ارگان‌ها و نهادهای ذی ربط تحقق خواهد یافت.

مشارکت مردم در این کار جهادی، چه در بحث حمایت از کالاهای داخلی و چه در بحث ورود به عرصه مهم است یعنی تولید هرچند کوچک، باشد گامی موثر در پیشرفت جامعه و اهداف آن است.

اما اگر بخواهیم کمی ویژه تر به این موضوع بنگریم و آن را بررسی کنیم، این شعار مصداق بارز (سوره رعد- آیه ۱۱) می‌باشد که مطابق معنی آیه، خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد، مگر اینکه خودشان بخواهند و حال اینکه این نظام مقدس که با خون شهدا بنا و پایه‌ریزی شده است تا به امروز استمرار داشته و قوی و قدرتمند وارد عرصه شده است.

اکنون کشورمان وارد فصل جدیدی از اقتدار ملی شده که همگی بر اساس تدابیر و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب صورت گرفته است و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف ریشه و استحکام انقلاب را می‌رساند و به جهانیان معرفی می‌کند.

«جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی در تمام امور جامعه‌ مشارکت با مردم صورت گیرد و صاحبان اصلی انقلاب همان مردم هستند مردمی که خالصانه پای انقلاب و آرمان‌های ارزشمند آن ایستادند و در مقابل دشمنان ایستادند و جوانان بسیاری برای تحقق این انقلاب از جان خود گذشتند و شربت شهادت نوشیدند.

کشور ایران در دوران طاغوت جایگاه مناسبی نداشت و وابسته به غرب بود و دولت‌های غربی برای کشور تصمیم می‌گرفتند و شاه باید هر روز صبح برنامه‌های‌ خود را با کشور آمریکا هماهنگ می‌نمود ولی اکنون به برکت همین نظام، خون شهدا، دعای خیر حضرت ولی عصر(عج) به یک کشور قدرتمند در سطح منطقه و جهانی مبدل شده و این اتفاق روز به روز در حال گسترش است تا به امید خدا پرچم سه رنگ کشور عزیزمان ایران که به نام مبارک "الله " مزین شده، به دستان مبارک صاحب عصر تحویل داده شود.

میثم زارعی/ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر