logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۶۳۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر‌:

اسکان فرهنگیان در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش نداشته است

اسکان-فرهنگیان-در-ایام-نوروز-نسبت-به-سال-گذشته-کاهش-نداشته-است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر‌ گفت: ۵۶ خانوار فرهنگی در ۴ روز اول نوروز ۱۴۰۳ در مرکز اسکان فرهنگیان و مدارس شهرستان ابهر اسکان داده شدند که تعداد خانوار فرهنگی که در شهرستان ابهر اسکان داده شدند کاهش پیدا نکرده است.

ابراهیم دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان با ۱۵ اتاق با درجه ویژه و یک مرکز رفاهی با تجهیزاتی از قبیل تلویزیون، یخچال، تختخواب و اتاق‌های مفروش و ۵ سوئیت ۲ خوابه برای پذیرایی از فرهنگیان در تعطیلات نوروز آماده شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۶ خانوار فرهنگی در ابهر از امکانات رفاهی آموزش و پرورش شهرستان بهره‌مند شدند، گفت: در مبادی ورودی‌های شهرستان بنرهای جهت راهنمایی مسافران و اسکان نوروزی نصب شده و در شهرستان ابهر با ظرفیت ۱۲۰ نفر به شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

دودانگه تصریح کرد: آموزش و پرورش ابهر هر ساله در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی اقداماتی را انجام می‌دهد که امسال به صورت ویژه خواهد بود و در نوروز ۱۴۰۳ نیز همچون گذشته، ستاد مرکزی امسال محل اداره آموزش و پرورش است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مسافران نوروزی می‌توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری نسبت به ثبت نام و رزرو اقامت در شهر ابهر اقدام کنند. لذا لازم است ابتدا از طریق سایت اسکان فرهنگیان اقدام به ثبت‌نام کرده و سپس به محل ستاد مرکزی اسکان مراجعه کرده که از این محل به مدارسی که ظرفیت داشته باشد، راهنمایی می‌شوند.

وی افزود: مسئولین پذیرش مسافرین محترم نوروزی از طریق شماره تلفن 02435223335 آماده پاسخگویی به سوالات مهمانان خواهند بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر